Vi fik besøg... (MAX billede spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. august 2010

LauraLW

Vi fik igår besøg af min kære kære ven Alexander som er fotograf. - Han gjorde mor her meget glad og tog lidt billeder af skinken.

(Der er mange! Kunne ikke lige vælge )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Valle81

Så smukke billeder;0)

Hun har så sindsygt meget udtryk og hun er så blid at se på men rummer stadigvæk vildbasseglimtet:0)

Jeg er så solgt:0)

Anmeld

13. august 2010

C-Posey

Hvor er hun bare skøn og se på  Virkelig gode billeder!

Anmeld

13. august 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Så smukke billeder;0)

Hun har så sindsygt meget udtryk og hun er så blid at se på men rummer stadigvæk vildbasseglimtet:0)

Jeg er så solgt:0)

Anmeld

13. august 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Jeg er specielt vild med det nederste billede af Jer sammen - Der er så meget kærlighed på billedet - var det mit skulle det i glas og ramme:0)

Anmeld

13. august 2010

Pia.

Hold nu op nogle fantastisk gode billeder... er vild med de er så naturlige og ikke så opsat som man ind imellem ser med små børn på et lammeskinds tæppe... de her er fantastiske og det samme er din smukke datter...

Anmeld

13. august 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Jeg er specielt vild med det nederste billede af Jer sammen - Der er så meget kærlighed på billedet - var det mit skulle det i glas og ramme:0)

Hehe.

Hun var bare SÅ træt til sidst!

Anmeld

13. august 2010

quity

Kunne du ik lige sende din kære kære ven hjem til mig for hold da op hvor er det nogle super dejlige billeder.

Kunne godt bruge sådan nogle af mine unger

Anmeld

13. august 2010

LauraLW

Pia. skriver:

Hold nu op nogle fantastisk gode billeder... er vild med de er så naturlige og ikke så opsat som man ind imellem ser med små børn på et lammeskinds tæppe... de her er fantastiske og det samme er din smukke datter...

Åh tak! Jeg er også rigtig glad for at de ikke er så "opstillede"

Anmeld

13. august 2010

LauraLW

quity skriver:

Kunne du ik lige sende din kære kære ven hjem til mig for hold da op hvor er det nogle super dejlige billeder.

Kunne godt bruge sådan nogle af mine unger

De er også guld værd for mig kan jeg mærke! De er ikke redigerede endnu, men ved heller ikke om de skal redigeres...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.