Anbefal jeres regntøj :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Mutti2

Tjae.... efter en meget meget våd cykeltur i morges, hvor jeg ikke lige kunne finde lillepigens regntøj , og ikke selv har noget.

Har jeg endeligt taget mig sammen og taget beslutningen om at både lillepigen og jeg skal have nyt.

Kan i anbefale noget, og er der noget jeg skal holde mig fra at købe?

Knus Pernille, som seriøst overvejer om det er kikset at købe ens regntøj til mig og prinsessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Risen

Milla-Victoria's mor skriver:

Tjae.... efter en meget meget våd cykeltur i morges, hvor jeg ikke lige kunne finde lillepigens regntøj , og ikke selv har noget.

Har jeg endeligt taget mig sammen og taget beslutningen om at både lillepigen og jeg skal have nyt.

Knus Pernille, som seriøst overvejer om det er kikset at købe ens regntøj til mig og prinsessen

Er selv fan af HUNTER ! Har fundet en engelsk hjemmeside hvor skoene og tøjet er suuuper billigt ! de har også ting til børn i andre mærker .. Men kan ikke gøre mig klog på børn og regntøj , da min pige hverken bruger sko eller jakke endnu.. hihi

Anmeld

13. august 2010

JulieE

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har et sæt regntøj jakke og buksaer fra North Bend (købt i sportsmaster) og en regnfrakke fra Danefæ  Og beggedele holder mig tør og glad i regnvejr. Frakken jo msart, men sættet er altså bare bedre, når vi går i skobven eller lignenede i regnvejr

Ungerne har et sæt fra Name it hver.

Knu7s fra

Julie -som ikke matcher børnene, men de matcher hinanden

Anmeld

13. august 2010

Sommerfuglelarven

Når det er til cykelture, så vil jeg anbefale sæt (almindelig jakke + bukser), og til datteren vil jeg anbefale Ticket to Heaven, Danefæ og det gamle Katvig (lyserød/rød/brun kombination). Det er det der har holdt min datter tør hele vejen igennem. Til dig selv vil jeg anbefale North Field fra Føtex og Bilka, det koster vist 299 kr for et sæt til voksne, billigt og godt!

Hvis det er til gåture, og gerne må være lidt smart - så vil jeg klart anbefale Danefæ's regnfrakker til børn og voksne, de er superlækre, lækkert design og så kan mor og datter være ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.