Eliza/lykke skriver:
hvor har du dog ret! Det er naturligt at græde, og heldigvis da! Jeg tænkte igår, da jeg kom hjem fra min mor og så kravlegården og hendes værelse............. ja så kom vandet bare.. 
Så tænkte jeg - godt Lone, så ved du da, at du elsker hende på trods af alt det hårde arbejde, opgivende dage og tudeturer når tingene ikke går som planlagt..........
Din datter er 4 mrd gammel nu eller lidt mere ikk´? Hvordan er hun nu?
Jeg kan se på Elizabeth at hun er begynder at kigge mere - men hun sover ikke så godt om dagen. Hvornår griner hun? Hvornår sidder hun mere stift?
Oh.. jeg har spurgt om du vil være min ven 
Ja, nogle gange er det bare helt uhyggeligt, hvor meget man elsker de små pus!
Ja, Ida Marie blev fire måneder i tirsdags. Hun sover mere om natten nu - omkring 12-13 timer med et enkelt måltid derimellem! Derfor sover hun heller ikke så meget om dagen mere. Det er meget forskelligt, hvordan hun sover om dagen - der er absolut ingen rytme her! Men måske er det også lidt min skyld, fordi vi ofte foretager os noget i løbet af dagen og derfor er to dage sjældent ens.
Ida har også udviklet sig helt vildt meget den sidste måneds tid. Hun er meget opmærksom på alt det, der sker omkring hende og hun er meget nysgerrig. Hun er blevet bedre til at ligge og lege med legetøjet alene - hun tager fat i det og får det op til munden, så hun kan sutte på det. Hun vil rigrig gerne sidde op, men kan selvfølgelig ikke selv endnu. Men hun bliver hele tiden bedre til det og mere og mere stiv i ryggen. Tror de begynder at sidde selv ved 5-6 måneder - det bliver dejligt! Ida er kun lige begyndt at grine med lidt lyd på og det er sådan ikke sådan rigtige grin, så det glæder jeg mig også til, hun gør!
Man skal bare hele tiden huske at nyde det stadie, de befinder sig i lige nu, fordi pludselig er de bare videre og så er der nye ting at nyde! Det er fantastisk at følge med på deres udviklingsrejse, synes jeg!
Jeg vil da lige bekræfte dig som ven
Du er altid velkommen til at skrive et personligt brev, hvis du skulle få brug for at læsse lidt af.