Godmorgen i skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2010

CarinaSB

Jaaa vejret er jo ikk noget at råbe hurra for .. Men lige idag er jeg lige glad for jeg skal ikk cykle i skole  Skal lige have 3 timers erhvervs økonomi og så siger det weekend kl 10.30 .. Så det er super skønt .. Når jeg så kommer hjem skal jeg bare rå hygge sammen med manden og sønnen  

Hva skal i have dagen & weekenden til at gå med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

TineA

Godmorgen.

Her er vejret ok (Frederiksberg)

I dag skal min veninde flytte og jeg skal hjælpe med rengøringen og læsse småting, eftersom jeg ikke kan slæbe de tunge ting (14 dage til termin i dag )

I morgen skal min kæreste og jeg til Lolland - min stedfar fylder 50 år og det skal fejres til den store guldmedalje

Så der er masser af planer i denne weekend.

God weekend !

Anmeld

13. august 2010

TineA

Tine2104 skriver:

Godmorgen.

Her er vejret ok (Frederiksberg)

I dag skal min veninde flytte og jeg skal hjælpe med rengøringen og læsse småting, eftersom jeg ikke kan slæbe de tunge ting (14 dage til termin i dag )

I morgen skal min kæreste og jeg til Lolland - min stedfar fylder 50 år og det skal fejres til den store guldmedalje

Så der er masser af planer i denne weekend.

God weekend !

Og i morgen har kæresten og jeg 5 års dag , bare lige for at sætte prikken over i'et

Så den står på morgenmad på sengen i morgen tidlig - altså til ham

Anmeld

13. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Godmorgen Her er vejret ok - det regner ikke

Tjaaa om 1 time kommer min søster,så skal vi aflevere knægten i bh og så tager vi til København til på søndag. I aften skal vi i Tivoli og lige hvad vi skal i morgen ved jeg ikke endnu

Glææææder mig til tøzetur med søsser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.