Første skoledag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Tina2

Mumto3 skriver:

Tillykke med den store dag.

Hold da op hvor ser din pige moden ud! Min søn havde første skole dag i onsdags, og han er 6½år gammel, men da bare et stort børnehavebarn. Din pige ligner en rigtig skolepige!

Fedt at hun er kommet i klasse med bedstevennerne. Vi er flyttet, og derfor kender vi INGEN fra klassen. Det er lidt hårdt her i starten, men det kommer vel.

Filuca er også 6½ år, men hun er temmelig høj af sin alder, hun måler 135 cm....

Ja, det er virkelig dejligt hun næsten kender dem alle.... Pigerne fra de andre børnehaver kender hun fra gymnastik :-) Men hun er nu også super god til at finde nye venner i en lynende fart..... Leger faktisk mest med drenge....

Jeg håber din søn er kommet i en rigtig god klasse og finder en masse nye venner hurtigt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Maddox

Tina2 skriver:

Taaaark søde, er Filippa startet i 1. klasse nu?

Ja, hun startede i onsdags  og brokkede sig på den stolte måde over, at de fik lektier for allerede den første dag

Anmeld

13. august 2010

saxa

Tillykke med din store pige.. Og hvor er hun da bare gudeskøn..  Og kunne det være bedre at hun lige kom i klasse med alle bedstevennerne

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Solajma skriver:

Ja, hun startede i onsdags  og brokkede sig på den stolte måde over, at de fik lektier for allerede den første dag

Ha ha, ja det glæder Filuca sig også til, men det bli'r jo nok først i 1. klasse

Anmeld

13. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Tillykke med din store pige.. Og hvor er hun da bare gudeskøn..  Og kunne det være bedre at hun lige kom i klasse med alle bedstevennerne

Taaaark:-))))

Ja, der har børnehaven virkelig været gode og lavet en god sammensætning af de to klasser. De var 16 fra Filucas børnehave der skulle i skole, og dem har de fået delt rigtig godt op:-)

Anmeld

13. august 2010

Pia.

Du har en fantastisk smuk pige... Stolt og glad ser hun ud...

Tak for kigget...

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Pia. skriver:

Du har en fantastisk smuk pige... Stolt og glad ser hun ud...

Tak for kigget...

Taaark, hvor er du sød, Pia

Anmeld

13. august 2010

Mumto3

Tina2 skriver:

Filuca er også 6½ år, men hun er temmelig høj af sin alder, hun måler 135 cm....

Ja, det er virkelig dejligt hun næsten kender dem alle.... Pigerne fra de andre børnehaver kender hun fra gymnastik :-) Men hun er nu også super god til at finde nye venner i en lynende fart..... Leger faktisk mest med drenge....

Jeg håber din søn er kommet i en rigtig god klasse og finder en masse nye venner hurtigt:-)

135cm WAUW!!! Jeg har altid fået at vide at min søn var meget høj af sin alder, og han er altså kun 122cm. Hun må da være den højeste i klassen.

Vi har lavet rigtig mange legeaftaler og det giver virkelig pote. Bare det at de ved de skal lege sammen i weekenden, betyder noget når jeg aflevere ham om morgen i skolen. Så jeg er meget fortrøstningfuld.

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Mumto3 skriver:

135cm WAUW!!! Jeg har altid fået at vide at min søn var meget høj af sin alder, og han er altså kun 122cm. Hun må da være den højeste i klassen.

Vi har lavet rigtig mange legeaftaler og det giver virkelig pote. Bare det at de ved de skal lege sammen i weekenden, betyder noget når jeg aflevere ham om morgen i skolen. Så jeg er meget fortrøstningfuld.

Rigtig god ide :-) Filuca har allerede fundet nye venner i SFO'en så idag skal vi ha' en ny pige med hjem som lige er startet i 2. klasse:-)

Jamen, hun ER også mega høj, men her er ingen at blive lille efter, Milas er også godt på vej, han er 3 år og måler ca 105 cm. Han følger Filucas højde fuldstændig, men mon ikke det ender med han engang bli'r højere end hun er......

Vi er 180 og 197 cm høje, og jeg er den laveste i min familie, så de er født ind i en høj familie:-)

Anmeld

28. august 2010

Sabrina2014

Du har godt nok en fantastisk smuk datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.