de satans homoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Anonym trådstarter

har bare en af de dage hvor jeg syntes alt er træls,

Jeg er gravid, og er ikke sammen med faren i private årsager.

men har en super dejlig kæreste som jeg har været sammen med i et par måneder, og han støtter mig osv,
han har en datter på knap 4 måneder, den dejligste lille pige, som han ser så tit han kan self, og det er hjemme ved moren, og har aldrig været et problem for mig, og er det stadig ikke, men idag spilte de lorte homoner mig et pus, så får bare de lorte tanker (som jeg godt ved jeg ikke skal have) men at han laver noget sammen med eksen, da min eks ikke kunne være sammen med nogle tøser uden at lave noget sammen med dem,

inderst inde ved jeg self godt han ike laver noget med hende, og bare ser sin dejlige datter,

og så når han fortæller om deres dag, bliver man glad, og alligevel lidt trist, da de lorte homoner jo vil have at han skulle have hygget sig med mig og ikke sin eks, (selvom jeg godt ved han bare hygget sig med sin datter)

årh man det træls med alle de her lorte homoner, man kan bare få de værste tanker. sorry, kunne bare ikke sidde med det selv mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Pige2009

Det er ikke nemt Prøv at se om du kan fokusere på det positive, som du selv skriver - selvom det ikke er nemt, når hormonella tager over

Anmeld

12. august 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er ikke nemt Prøv at se om du kan fokusere på det positive, som du selv skriver - selvom det ikke er nemt, når hormonella tager over

ja det må jeg prøve, har bare ikke rigtig haft noget positivt idag så nok derfor det hele tog overhånd,

og kæresten er desværre så træt at han gik i seng knap en time efter han kom hjem så ikk meget vi fik snakket der, men der er jo også en dag imorgen,

håber på lillemanden snart bevæger sig så jeg kan få noget positiv i hovedet(;

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

Anonym skriver:

ja det må jeg prøve, har bare ikke rigtig haft noget positivt idag så nok derfor det hele tog overhånd,

og kæresten er desværre så træt at han gik i seng knap en time efter han kom hjem så ikk meget vi fik snakket der, men der er jo også en dag imorgen,

håber på lillemanden snart bevæger sig så jeg kan få noget positiv i hovedet(;

Nemlig og lige om lidt, har du født, og så har du sikkert ikke andet i hovedet end den lille dreng

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nemlig og lige om lidt, har du født, og så har du sikkert ikke andet i hovedet end den lille dreng

nej det har jeg sikkert ikke hihi(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.