Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: hvor er hun smart.
hvor er hun smart.
Det er hun nemlig... :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Det er hun nemlig...
Det er hun nemlig...
jeg er misundelig. gid asta havde hår på hovedet.
det hun har er helt gennemsigtig og så er det ikke ret langt man kan ikke se hun har hår.
Astasmor skriver: jeg er misundelig. gid asta havde hår på hovedet. det hun har er helt gennemsigtig og så er det ikke ret langt man kan ikke se hun har hår.
Bare rolig.. Det skal nok komme... :)
Svenne skriver: Hvor er hun blevet smart! Var selv til frisør med min lille dreng i onsdags - han er 3 måneder!!! Det var en sjov oplevelse. Han fik "forklædet" på og det hele - sad på fars knæ (som sad i frisørstolen) - det så bare SÅ sødt ud!
Hvor er hun blevet smart! Var selv til frisør med min lille dreng i onsdags - han er 3 måneder!!! Det var en sjov oplevelse. Han fik "forklædet" på og det hele - sad på fars knæ (som sad i frisørstolen) - det så bare SÅ sødt ud!
Hehe...
Vi blev enige om ikke at sætte os ned i stolen, frisøren mente at Julie godt kunne blive meget forvirret og måske blive meget pyller... Næste gang hun skal klippes, prøver vi stolen... :)
MoarJ skriver: Hehe... Vi blev enige om ikke at sætte os ned i stolen, frisøren mente at Julie godt kunne blive meget forvirret og måske blive meget pyller... Næste gang hun skal klippes, prøver vi stolen...
Vi blev enige om ikke at sætte os ned i stolen, frisøren mente at Julie godt kunne blive meget forvirret og måske blive meget pyller... Næste gang hun skal klippes, prøver vi stolen...
Svenne skriver: Ja, det kan jeg godt forstå. Hun forstår nok også lidt mere end min bette gut...
Ja, det kan jeg godt forstå. Hun forstår nok også lidt mere end min bette gut...
Ja det er jo det...
Man kunne også tydelig se på Julie, at hun virkelig "mærkede" efter med sine ansigts udtryk og blikke med hvad der foregik... :)
MoarJ skriver: Bare rolig.. Det skal nok komme...
Bare rolig.. Det skal nok komme...
det ved jeg godt men ville da gerne ha hun havde hår så folk ikke forveksler hende med en dreng.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128