Se lige hvad jeg har købt... på loppemarked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2010

eliasogmor

ALTSÅ kæresten og jeg og selvfølgelig Elias var på vej hjem fra tyskland... da vi lører forbi et legetøjs loppe marked, hvor min mormor og morfar tit er.....men se hvad jeg købte:

rorri bilbane 55 kr.

littletikes brand station 25 kr

bondegård little tikes 25,

disko lampe 15 kr.

helikopter (gratis)

plæneklipper 20 kr.

mikrofon 10 kr.

og en ultra velholdt dukkevogn 115 kr (whattttttt, uhh Ulrik var ved at slå mig ihjel, " en dukke vogn, det mener du for f..... da ikke"jo......)

efter den meget hårde tur, tog vi ud til højer slusekro i højer marsk og spiste)

uhh hvor han er dejlig ham ulrik.. dukkevognen skal selvfølgelig med mig hjem.....

ps.. det er hans "nye" værelse , når vi er hos Ulrik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

line melias mor

hold da op du har gjort dig et fund der(indkøb og mand)hihi

Anmeld

12. august 2010

Betteisen

Hejsa!

Suuuper scoop du har lavet der. Er helt vild med dukkevognen, som min pige da godt ku ha brugt. Er desværre selv kun stødt på de mere "nymodens" slags, når jeg har været på loppemarked

MVH

Louise

Anmeld

12. august 2010

JulieE

eliasogmor skriver:

ALTSÅ kæresten og jeg og selvfølgelig Elias var på vej hjem fra tyskland... da vi lører forbi et legetøjs loppe marked, hvor min mormor og morfar tit er.....men se hvad jeg købte:

rorri bilbane 55 kr.

littletikes brand station 25 kr

bondegård little tikes 25,

disko lampe 15 kr.

helikopter (gratis)

plæneklipper 20 kr.

mikrofon 10 kr.

og en ultra velholdt dukkevogn 115 kr (whattttttt, uhh Ulrik var ved at slå mig ihjel, " en dukke vogn, det mener du for f..... da ikke"jo......)

efter den meget hårde tur, tog vi ud til højer slusekro i højer marsk og spiste)

uhh hvor han er dejlig ham ulrik.. dukkevognen skal selvfølgelig med mig hjem.....

ps.. det er hans "nye" værelse , når vi er hos Ulrik

Hold da op nogle gode køb  

Dukkevognen ligner til forveksling den jeg havde som barn. Min var bare brun. Den står stadig hos mine forældre. Og dreng eller ej... Min søn som nu er 6 elskede også at lege med dukkevogn da han var yngre

Anmeld

12. august 2010

quity

Næh, så kom jeg lige en tur ned ad memory lane (staves?) Sådan en blå dukkevogn havde jeg da jeg var barn. Ville så gerne ha haft den til min datter...

Anmeld

12. august 2010

Cris

Og min søn elskede en gammel barnevogn som ståede ude i baggården. Han har bare puttet alt muligt i, ink. masser af biler   og så skubbede han bare rundt.

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Fedest!  Dejligt at høre, det stadig går godt med kærligheden også

Anmeld

13. august 2010

eliasogmor

Baagøe skriver:

Fedest!  Dejligt at høre, det stadig går godt med kærligheden også

ja det er dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.