Så røg slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Mortil3på3og6

Heej alle smukke damer

For en time siden gik jeg på toilettet for at tisse selvfølgelig, da jeg så tørre mig som man jo skal, kigger jeg i papiret og der ligger der en kæmpe ulækker slimet klat som ikke kan skilles ad, det ligner der er nogle bobler inde i den..

- Kalder på kæresten da jeg faktisk er lidt stolt af denne ulækre klat, han kigger længe på den og udbryder bagefter " Ej skat, hvor er den ulækker", ja det kan da godt være, men nu sker der endelig noget!!

- Ville bare lige dele min glæde med jer, ha en go aften <3

Kristina 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

twinboys

Juhuuuuuuuuuuuuuu så sker der snart mere... sender ve støv afsted til dig

Anmeld

12. august 2010

Koen.

jubiii sender en masse ve-støv, fødte selv kort efter den gik

Anmeld

12. august 2010

Nadia&Daniel

Står på altanen og sender masser af ve-støv afsted til dig..

Anmeld

12. august 2010

quar20

Uhhh spændende =)

Min slimprop gik 3 dage før jeg fødte..

Massere af held og lykke og en masse vee støv til dig =)

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

20 august skriver:

Heej alle smukke damer

For en time siden gik jeg på toilettet for at tisse selvfølgelig, da jeg så tørre mig som man jo skal, kigger jeg i papiret og der ligger der en kæmpe ulækker slimet klat som ikke kan skilles ad, det ligner der er nogle bobler inde i den..

- Kalder på kæresten da jeg faktisk er lidt stolt af denne ulækre klat, han kigger længe på den og udbryder bagefter " Ej skat, hvor er den ulækker", ja det kan da godt være, men nu sker der endelig noget!!

Kristina 38+6

JUHUU held og lykke til dig Håber ikke der går for lang tid til at der sker mere

Knus Sussie 26+3

Anmeld

12. august 2010

bette

weee hvor herligt med en klat.. haha

jeg fødte 14 timer efter min gik..  

god fornøjelse...  

Anmeld

12. august 2010

3xM

aj så skal jeg bare være tørvetrilleren min gik nemlig for 1 mdr siden

maria uge 35+5

Anmeld

12. august 2010

LRJ

20 august skriver:

Heej alle smukke damer

Kristina 38+6

Ih dejligt jeg fødte jo julie 5 timer efter den gik , Så mon ikk hun snart kommer og så os når du havde startsveer i mandags
Vi vil meget gerne bede om en besked når du har født, hils kim

Anmeld

12. august 2010

lollandpigen

Nej hvor spændende... min røg mandag og fødte lørdag så krydser finger for der snart sker noget og sender lige en storm af veestøv til dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.