er hn den rigtige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2010

mizzblondie

beder om hjælp da jeg ikk aner uråd

ser den her fyr som virker helt vild med mig og er os rigtig glad for mig og nævner det tit til mig og vi kom ind på emnet børn og han sagde han ønsked barn snart.

han er helt vild dejlig og meget moden af sin alder og kan være alvorlig når han skal indtil nu er han perfekt og ønsker os børn trods min alder sys jeg at jeg er klar men vil være sikker på det den rette der er far til mit barn.

sys i det er værd at satse på engang når vi er enig om det??

eller hva sys i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

LRJ

mizzblondie skriver:

beder om hjælp da jeg ikk aner uråd

ser den her fyr som virker helt vild med mig og er os rigtig glad for mig og nævner det tit til mig og vi kom ind på emnet børn og han sagde han ønsked barn snart.

han er helt vild dejlig og meget moden af sin alder og kan være alvorlig når han skal indtil nu er han perfekt og ønsker os børn trods min alder sys jeg at jeg er klar men vil være sikker på det den rette der er far til mit barn.

sys i det er værd at satse på engang når vi er enig om det??

eller hva sys i

Følg dit hjerte
Jeg tog chancen sidste år, og sidder nu med verdens dejligste datter og kæreste
Så gør det dit hjerte siger er rigtigt

Anmeld

12. august 2010

charlottekri

det er svært at sige, men hvis du føler at han er klar til at være far, og du føler at du er klar til at være mor, så skulle der da ikke være noget i vejen for det...  du skal også sørge for at mærke efter om det nu er ham du vil være sammen med..

hvis du kan sige ja til alle tre punkter, så "go for it"!!

Anmeld

12. august 2010

3xM

det er der virkelig kun dig selv der kan svare på, som nyforelskede vil man jo allerhelst hele pakken med det samme..

men for nogle går det stærkt for andre flere år, så mærk efter i dig selv

Anmeld

12. august 2010

mizzblondie

tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.