2½ måned - hvor store var/er jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Vidunderligeunger

alberte er 63 cm og vejer 6 kilo mange siger hun er stor hehe

hvor store var/er jeres ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

MyBaby

Ida var 63 cm lang og vejede 6,8 kg! Hun er også en af de tunge...  Nu er hun fire måneder og er 71 cm og 8 kg! Men det er kun godt, de har noget at stå imod med! Dejligt med bløde unger...

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

hehe jeg kan sige dig hvad Nadia var da hun var tre måneder og hun har gået på sin egen skala lige siden day one.. men det lader til din datter er på den samme.. dvs de tre som der er og så er hende øverst.. Da Nadia var ca. 3 måneder var hun 63 og 6 kg Min datter er nu 4 til sep. og er omkring 110 cm hvis ikke mere (har ikke målt hende for nylig)

Så jo din datter er stor

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

MyBaby skriver:

Ida var 63 cm lang og vejede 6,8 kg! Hun er også en af de tunge...  Nu er hun fire måneder og er 71 cm og 8 kg! Men det er kun godt, de har noget at stå imod med! Dejligt med bløde unger...

WOW hun er stor!... min datter er større end gennemsnittet! og hun var ca. da hun var 4 måneder 65 lang

Anmeld

12. august 2010

MyBaby

Perl skriver:

WOW hun er stor!... min datter er større end gennemsnittet! og hun var ca. da hun var 4 måneder 65 lang

Ja, hun er en rigtig basse. Hun ligger også over alle kurverne og har lavet sin helt egen...  Hun passer dog fint sammen højde og vægtmæssigt og det er jo det vigtigste! Det må jo være noget godt mælk, hun får hos sin mor

Anmeld

12. august 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Magnus røg helt op på øverste kurve (faktisk en smule over), da han var 2½ måned. Da vejede han 7,1 kg og var 62 lang.

Nu er han 3½ måned, vejer 8 kg og er omkring 66-67 lang. Så jeg har en stor basse, på alle leder og kanter - men helt som han skal være ifølge læge og sp.

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

ja okay, det er også nogle basser I har hihi  

hurra for bassere!!

Anmeld

12. august 2010

Mette.

BlyViol skriver:

alberte er 63 cm og vejer 6 kilo mange siger hun er stor hehe

hvor store var/er jeres ?

Emilie er 15 uger, altså næsten 3 1/2 måned og hun er 63 cm og vejer 5,5 kg.. Da hun var 2 1/2 måned vejede hun knap 5 kg og var omkring 60 cm lang..

Anmeld

12. august 2010

Mette-Marie

Frederik er 11 uger i morgen. Han vejer 8,5 kg og er 67 cm

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

Mette-Marie skriver:

Frederik er 11 uger i morgen. Han vejer 8,5 kg og er 67 cm

for dælan en basse :O hold da op hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.