Liva var så glad da jeg vækkede hende imorges... hun glædede sig til at komme i børnehave.
Egentlig var det meningen jeg ville gå op med hende inden mine 2 dagplejeunger kom, men nåede det bare ikke...
Jeg var lidt nervøs for at skulle aflevere, da jeg tror hun synes det er rigtig træls at de to små er med.
Men på vej derop sad hun i klapvognen med dem, da hun fik øje på børnehaven ville hun ned at gå og så styrtede hun bare afsted mens hun råbte "BØRNEHAVEN JUHUUUUU!!!!"
Ind og have tøjet af og så ville hun ned og se om Marcus var kommet, hun gik straks igang med at tegne og så kunne jeg godt smutte 
Det var simpelthen så dejlig en aflevering!!!
da jeg hentede hende var hun bare rigtig i hopla! Pædagogen sagde at hun havde haft så god en dag og rigtig var begyndt at snakke og fortælle dernede, det var rigtig skønt at høre, for så er hun ved tø lidt op overfor dem.
Vi havde lige en lille snak i garderoben Liva og jeg.
Liva: mor... hvad hedder du?"
Mor: Jeg hedder Tina
Liva: neeeeeej du hedder mor hihihi... og far hedder Carsten
Synes det er skægt hun har styr på navnene for vi bruger dem jo slet ikke herhjemme.... men et eller andet sted må hun alligevel have hørt dem 
Forøvrigt tog det 50 min!!!!! at gå hjem idag... der er under 500m, men der var jo vandpytter overalt 
Nå bare lidt et glad indlæg herfra fordi jeg var sikker på at der ville gå LAAAANG tid før det ville blive rart at aflevere i børnehaven 
Og så lige et billede af min langhårede tøs 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld