Endelig en god dag fra morgenen af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2010

TbCp

Liva var så glad da jeg vækkede hende imorges... hun glædede sig til at komme i børnehave.

Egentlig var det meningen jeg ville gå op med hende inden mine 2 dagplejeunger kom, men nåede det bare ikke...
Jeg var lidt nervøs for at skulle aflevere, da jeg tror hun synes det er rigtig træls at de to små er med.

Men på vej derop sad hun i klapvognen med dem, da hun fik øje på børnehaven ville hun ned at gå og så styrtede hun bare afsted mens hun råbte "BØRNEHAVEN JUHUUUUU!!!!"

Ind og have tøjet af og så ville hun ned og se om Marcus var kommet, hun gik straks igang med at tegne og så kunne jeg godt smutte

Det var simpelthen så dejlig en aflevering!!!

da jeg hentede hende var hun bare rigtig i hopla! Pædagogen sagde at hun havde haft så god en dag og rigtig var begyndt at snakke og fortælle dernede, det var rigtig skønt at høre, for så er hun ved tø lidt op overfor dem.

Vi havde lige en lille snak i garderoben Liva og jeg.

Liva: mor... hvad hedder du?"
Mor: Jeg hedder Tina
Liva: neeeeeej du hedder mor hihihi... og far hedder Carsten

Synes det er skægt hun har styr på navnene for vi bruger dem jo slet ikke herhjemme.... men et eller andet sted må hun alligevel have hørt dem

Forøvrigt tog det 50 min!!!!! at gå hjem idag... der er under 500m, men der var jo vandpytter overalt

Nå bare lidt et glad indlæg herfra fordi jeg var sikker på at der ville gå LAAAANG tid før det ville blive rart at aflevere i børnehaven

Og så lige et billede af min langhårede tøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

JustAnotherName

Åh Tina, hvor er det dejligt at læse! Jeg bliver helt glad på Jeres vegne.

FEDT!  Og jeg håber at Bianca vil tackle det ligeså flot, som Liva har gjort!

Anmeld

12. august 2010

msax

Hvor er det dejligt at læse at Liva er ved at være glad for børnehaven. Håber morgenen og dagen imorgen bliver ligeså god.

Anmeld

12. august 2010

anna-jonas

Wheeeee..............succesen vil ingen ende tage. Det er bare så super dejligt at Liva allerede er ved at være faldet til..............store pige.

Her går det også fantastisk med at køre Ida ind i vuggestuen..............hun er bare så glad, og i dag har deres musikterapeut haft hende i hænderne, og hun har "trænet" med fysioterapeuten. Hun har støttet på benene i 10-15 sek. opad sådan en speciel madras. Hun har jo en fast pædagog tilknyttet............og hende er hun bare helt vild med...............siger Una (Susanne), og klapper i hænderne. Åhhhhh...............jeg er sgu' så glad.

Knus Mette

Anmeld

13. august 2010

Ranarupta

Årh altså... Hvor er det bare dejligt at læse, at hun er blevet glad for BH!

Hihi, tænker at det må være dejligt at have navnet "mor" 

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Wheeeee..............succesen vil ingen ende tage. Det er bare så super dejligt at Liva allerede er ved at være faldet til..............store pige.

Her går det også fantastisk med at køre Ida ind i vuggestuen..............hun er bare så glad, og i dag har deres musikterapeut haft hende i hænderne, og hun har "trænet" med fysioterapeuten. Hun har støttet på benene i 10-15 sek. opad sådan en speciel madras. Hun har jo en fast pædagog tilknyttet............og hende er hun bare helt vild med...............siger Una (Susanne), og klapper i hænderne. Åhhhhh...............jeg er sgu' så glad.

Knus Mette

Jamen hvor fantastisk!!!!

Anmeld

14. august 2010

lion

TbCp skriver:

Liva var så glad da jeg vækkede hende imorges... hun glædede sig til at komme i børnehave.

Egentlig var det meningen jeg ville gå op med hende inden mine 2 dagplejeunger kom, men nåede det bare ikke...
Jeg var lidt nervøs for at skulle aflevere, da jeg tror hun synes det er rigtig træls at de to små er med.

Men på vej derop sad hun i klapvognen med dem, da hun fik øje på børnehaven ville hun ned at gå og så styrtede hun bare afsted mens hun råbte "BØRNEHAVEN JUHUUUUU!!!!"

Ind og have tøjet af og så ville hun ned og se om Marcus var kommet, hun gik straks igang med at tegne og så kunne jeg godt smutte

Det var simpelthen så dejlig en aflevering!!!

da jeg hentede hende var hun bare rigtig i hopla! Pædagogen sagde at hun havde haft så god en dag og rigtig var begyndt at snakke og fortælle dernede, det var rigtig skønt at høre, for så er hun ved tø lidt op overfor dem.

Vi havde lige en lille snak i garderoben Liva og jeg.

Liva: mor... hvad hedder du?"
Mor: Jeg hedder Tina
Liva: neeeeeej du hedder mor hihihi... og far hedder Carsten

Synes det er skægt hun har styr på navnene for vi bruger dem jo slet ikke herhjemme.... men et eller andet sted må hun alligevel have hørt dem

Forøvrigt tog det 50 min!!!!! at gå hjem idag... der er under 500m, men der var jo vandpytter overalt

Nå bare lidt et glad indlæg herfra fordi jeg var sikker på at der ville gå LAAAANG tid før det ville blive rart at aflevere i børnehaven

Og så lige et billede af min langhårede tøs

hvor er det bare super god læsning. hvor er det dejligt at hun er så glad for at  komme i vuggestue

Anmeld

14. august 2010

Dictes mor

Det er vel nok dejligt at høre, for det har været noget hårdt at skulle starte dagen med at aflevere en grædende Liva. Hvor er det skønt, at det gik meget bedre idag! Jeg håber, at det fortsætter sådan her i fremtiden.

Anmeld

14. august 2010

TbCp

Det går godt nok meget op og ned... fredag var den gal igen

Det er rigtig hårdt at aflevere et grædende barn.

Idag skulle hun hjem til min mor og for første gang i 100 år ville hun ikke have vi gik... hun er blevet meget tryghedssøgende, skal vide hvor vi er og helst sidde hos os og nusse, kramme og kysse hele tiden....

Det er nok meget normalt efter alt det nye der er sket.

Jeg håber på at hun inden længe bliver så glad for børnehaven at afleveringen bare blive nem og god!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.