Ja, det skal helst lyde dybt dramatisk i overskriften.
For for MIG er det jo noget helt forfærdeligt!
Vores stationære computer er ramt af noget virus-agtigt, og skal nu sendes hjem til en computer-nørd som forhåbentligt kan fikse den for os.
Ggrrr, hvor er det træls, sådan noget computer-bæ!
I mellemtiden har jeg så pustet støvet af min gaaaamle laaangsomme bærbare - hvilket jo er bedre end slet intet.
Men huuuu-ha, den kører såååå sløvt! Så jeg kommer nok ikke meget på.
Mine børn er på ferie hos deres mormor.
Jeg afleverede dem igår, og henter dem igen på søndag!
Så i aften skal manden og jeg ud og spise, og i biffen og se "Inception" ......og så skal vi hjem og knalde, og sove længe imorgen
....bare fordi vi kan !!

Jeg arbejder fredag og lørdag.
Og pigerne skal som sagt hentes hjem igen på søndag. Hvor der både skal pakkes ud, vaskes og pakkes ned igen....
Mandag drøner vi så i sommerhus i Grønhøj i en uge, og nyder livet, og vores dejlige familie! Så er jeg igen afsted og uden internet i en uge.
SO BYE BYE GIRLIES ..... Jeg håber virkelig at vores computer bliver fikset i mellemtiden, så jeg kan komme online igen om 1½ uges tid.... Jeg er jo dybt afhængig af Jer, så det bliver bestemt ikke sjovt for mig, ikke at kunne følge med i knap 2 uger 
Hvad værre er, at jeg havde fået den fornemme og meget ærefulde opgave, at viderebringe nyheden til Jer andre, når Chatarina snart går i fødsel. Men jeg tør snart ikke påtage mig den opgave mere, da jeg jo er uden internet i så lang tid, og det meget sandsynligt vil ske, mens vi er i sommerhus. ØV, Øv, Øv !!!
Så jeg håber at blive opdateret på sms, hvis der sker noget vildt og voldsomt lige i den kommende tid (Tina? eller Susanne?)
Og ellers må I bare allesammen have de skønt og passe på Jer selv, hinanden og Jeres... Jeg vil ihvertfald savne mit NS-fiks !!!
KRAM TIL JER ALLE SKØNNE MADAMMER 
fra Katrine.