Ikke en del af NS mere ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2010

JustAnotherName

Ja, det skal helst lyde dybt dramatisk i overskriften.
For for MIG er det jo noget helt forfærdeligt!

Vores stationære computer er ramt af noget virus-agtigt, og skal nu sendes hjem til en computer-nørd som forhåbentligt kan fikse den for os.
Ggrrr, hvor er det træls, sådan noget computer-bæ!

I mellemtiden har jeg så pustet støvet af min gaaaamle laaangsomme bærbare - hvilket jo er bedre end slet intet.
Men huuuu-ha, den kører såååå sløvt! Så jeg kommer nok ikke meget på.

Mine børn er på ferie hos deres mormor.
Jeg afleverede dem igår, og henter dem igen på søndag!

Så i aften skal manden og jeg ud og spise, og i biffen og se "Inception" ......og så skal vi hjem og knalde, og sove længe imorgen        ....bare fordi vi kan !!    

Jeg arbejder fredag og lørdag.
Og pigerne skal som sagt hentes hjem igen på søndag. Hvor der både skal pakkes ud, vaskes og pakkes ned igen....

Mandag drøner vi så i sommerhus i Grønhøj i en uge, og nyder livet, og vores dejlige familie! Så er jeg igen afsted og uden internet i en uge.

SO BYE BYE GIRLIES ..... Jeg håber virkelig at vores computer bliver fikset i mellemtiden, så jeg kan komme online igen om 1½ uges tid.... Jeg er jo dybt afhængig af Jer, så det bliver bestemt ikke sjovt for mig, ikke at kunne følge med i knap 2 uger 

Hvad værre er, at jeg havde fået den fornemme og meget ærefulde opgave, at viderebringe nyheden til Jer andre, når Chatarina snart går i fødsel. Men jeg tør snart ikke påtage mig den opgave mere, da jeg jo er uden internet i så lang tid, og det meget sandsynligt vil ske, mens vi er i sommerhus. ØV, Øv, Øv !!!

Så jeg håber at blive opdateret på sms, hvis der sker noget vildt og voldsomt lige i den kommende tid (Tina? eller Susanne?)

Og ellers må I bare allesammen have de skønt og passe på Jer selv, hinanden og Jeres... Jeg vil ihvertfald savne mit NS-fiks !!!

KRAM TIL JER ALLE SKØNNE MADAMMER  
fra Katrine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

TbCp

Dumme dumme computer!!!
Det er altså noget værre noget når den slags sker....
Herhjemme har jeg jo en computernørd så vi har ikke mindre end 4... eller er det 5... bærbare + en ipod så den slags skrækkeligheder sker sjældent her

Jeg skal nok holde dig opdateret hvis der sker store ting herinde

Anmeld

12. august 2010

TbCp

Og så rigtig god tur forøvrigt da!!!!

Ville ønske det var mig der havde ferie igen

Anmeld

12. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Dumme dumme computer!!!
Det er altså noget værre noget når den slags sker....
Herhjemme har jeg jo en computernørd så vi har ikke mindre end 4... eller er det 5... bærbare + en ipod så den slags skrækkeligheder sker sjældent her

Jeg skal nok holde dig opdateret hvis der sker store ting herinde

Tak, jeg håbede at jeg kunne regne med dig. Jeg vil meget gerne høre, hvis nogen føder, eller andre melder ud at de er gravide ....eller der sker noget trist eller vildt godt for nogen i den kommende uges tid eller to.

Heldigt at I har så mange computere hjemme os Jer.
Vi har kunne denne old-sag af en bærbar. Dn er egentlig aldrig rigtig blevet brugt..... Så den er jo alletiders som backup i situationer som nu. Men den kører godt nok langsomt!

Anmeld

12. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Og så rigtig god tur forøvrigt da!!!!

Ville ønske det var mig der havde ferie igen

Tak. Ja, det er skønt at have lidt ferie tilbage at se frem til nu.
Dog ser det ikke ud til, at vi er så heldige med vejret.... Men vi håber 

Anmeld

12. august 2010

ooo

DON´T LEAVE US KATRINE!!!

Rigtig god ferie til jer, håber at vejret bliver lidt mere medgørligt end det er lige nu her på Amager (læs; det tisser ned).

Vi ser dig forhåbentlig snart herinde igen, for du er jo slet ikke til at undvære.

Anmeld

12. august 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

DON´T LEAVE US KATRINE!!!

Rigtig god ferie til jer, håber at vejret bliver lidt mere medgørligt end det er lige nu her på Amager (læs; det tisser ned).

Vi ser dig forhåbentlig snart herinde igen, for du er jo slet ikke til at undvære.

Ja, det tisser også bare ned her i Randers lige nu. Øvli-bøvli vejr!

Tak, hvor er det sødt sagt. For jeg kan VIRKELIG heller ikke undvære Jer!

.... Og der er aldrig nogen grund, som god nok til ikke, at blive her.

Mig slipper I sgu vist aldrig sådan rigtigt af med   

Anmeld

15. august 2010

oo

gooood tur! og happy knaldning! og inception er supergod - men det har du nok fundet ud af nu

Anmeld

15. august 2010

JustAnotherName

gooood tur! og happy knaldning! og inception er supergod - men det har du nok fundet ud af nu

Taaaak 

Og ja, det var SÅ godt!! ....... også filmen   

Nu skal jeg snart afsted efter tøserne, og hente dem hjem fra deres ferie hos mormor, hvor de har været siden i onsdags ....Nuiijha, hvor jeg da egentligt også savner dem nu 

Så suser vi afsted med over-pakket bil imorgen.
Ihh, det skal blive skønt, bare at tilbringe tid sammen, være i sommerhuset og gå ture til vandet. Rigtigt hygge os, skal vi! 

Og så må I også hygge Jer "herhjemme" den kommende uge.
Men lad nu være med at føde, eller erklære Jer gravide, eller lignende ting og spændende sager LIGE mens jeg er væk ...... Jeg vil jo så nødigt gå glip af nyhederne, mens de er friske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.