Erfaring med Småfolk tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

lonemus

Jeg har i dag fundet den lækreste bluse fra Småfolk, men jeg ville ikke give 200.- kr for den, før jeg vidste lidt om mærket. Kan I hjælpe?

- hvordan er størrelserne? (syntes det virkede småt!!)
- holder tøjet pasformen + farverne efter vask?

Jeg køber normalt ikke noget bestemt mærketøj, men lige netop den bluse er bare for lækker.

(H) Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

Bastian

Jeg ELSKER Småfolk! Jeg har kun gode erfaringer med mærket (må dig sige at jeg nægter at fuld pris, så køber kun på udsalg - glæder mig til lagersalg!). Størrelsen - tja det kommer an på hvad det er. Bodyer og bluser synes jeg er rimelig i størrelsen, heldragter er måske lidt småt. Pasformen og farverne holder fint.

Lise

Anmeld

7. juli 2008

Astrid P

Jeg er også Småfolk-fan. Jeg synes deres bluser holder faconen rigtig fint, for der er 5 % elasthan i. Deres bodyer og heldragter er vist 100 % bomuld, og der synes jeg hurtigt der kommer 'knæ' i. Jeg vasker alt Smillas tøj meget skånsomt på 30 grader og med vrangen ud, og har kun gode erfaringer med farven på hendes Småfolk tøj. Jeg har dog hørt om andre der har haft meget forvasket tøj efter få vaske... Men hvis du passer godt på det, så vil jeg mene at du har lækkert tøj i lang tid! KH Astrid PS - Hvad er det for en model du har forelsket dig i?

Anmeld

8. juli 2008

lonemus

Tak for jeres svar, så tør jeg godt at prøve det. Jeg syntes dog også 200.- kr er dyrt for en bluse, men en enkelt gang syntes jeg alligevel det går...(det har jeg overbevist mig selv om ) :))

Jamen det var en bluse jeg så i fredags, da jeg var i Køre Børn - og fik købt en hel masse tøj til ungerne, både nyt men også meget på tilbud.
Den er pink med orange kanter......mener den havde katte på...og så var den langærmet. Det var en hel ny bluse - jeg har ikke lige kunnet hitte den på nettet!!

Det ender jo nok med jeg køber den.....(L)(L)

(H)

Anmeld

8. juli 2008

twinboys

Hej hej
Køb den køb den...
Småfolk er bare så lækkert og de stærke farver holder altså også ved vask på 40grader og jeg har ikke vrangen ud af dem...
Jeg er stor fan af Småfolk, Molo, katvig og Holly´s... Jeg kan simpelthen ikke vente til det kommer på udsalg, må bare have det, når det kommer frem... Jeg gider nemlig ikke at mine drenge skal være som alle de andre drenge... Kan godt lide at de er Oliver & Alexander :D Men jo bruger også en del penge på tøj til dem... 2 stk molo bluser ja så er der sluppet 600kr op af lommen... Men så får man da også lige 10procent da de giver tvillingerabat... Jeg har også tit deres brugte tøj til salg, da man sagtens kan få en god pris for det igen...:))
Ønsker jer en dejlig regnvejrsdag med hygge...8D
Knuzer herfra

Anmeld

8. juli 2008

Muffinmus

Synes deres tøj er RIGTIGT lækkert:-) Synes det holder farve og form ret godt og meget af det får sletikke den samme mængde vaskefnuller som Kativig og Molo osv.
Elsker deres tøj:)
Str er ok normale, bukserne er lidt til den store side tror jeg.
Har selv tøj i str 80 til William der snart bliver for småt, mens str 1-2 fk.eks er lidt for stort endnu.
Hvad str skal du da bruge??

Anmeld

8. juli 2008

lonemus

MariaE skriver:

Synes deres tøj er RIGTIGT lækkert:-) Synes det holder farve og form ret godt og meget af det får sletikke den samme mængde vaskefnuller som Kativig og Molo osv.
Elsker deres tøj:)
Str er ok normale, bukserne er lidt til den store side tror jeg.
Har selv tøj i str 80 til William der snart bliver for småt, mens str 1-2 fk.eks er lidt for stort endnu.
Hvad str skal du da bruge??

Jeg er lidt i tvivl mht størrelsen.....hun bruger normalt en str 92 i bluser, nogle gange en str 98 fra f.eks. H&M. Men E-sprit og Katvig skal hun have en str 104, da jeg ikke vil have det sidder stramt på hende.
Hvad ville du vælge? - jeg har kigget på en str 104, tror du den bliver for stor??

Lone

Anmeld

8. juli 2008

Bastian

Jeg ville sige du skulle vælge en str. 98. Min datter har en langærmet i str. 98 - jeg kan sende mål til dig i aften, hvis du er interesseret? Så har du noget at sammenligne med.

Lise

Anmeld

8. juli 2008

Honningblomst

Jeg er også vild med det mærke.....kvaliteten er helt i top og hellere to dyre trøjer en fire billige...min søn har den der hedder 3-4 år, men sådan hedder de måske ikke mere??
Han er 2 år, 88cm høj...
Eva.

Anmeld

8. juli 2008

Muffinmus

Uha, svært at sige. Men kunne godt forestille mig en 98 ville passe fint så. Synes ikke de er små i str. Men igen kommer det jo an på hvad man er vant til i tøj str. Min dreng passer i hvert flad den str der er aldressvarende nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.