Hund reder en anden hund :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Low

Det er for sejt gået synes jeg!!! Jeg fik helt tåre i øjenkrogen da jeg så det... utroligt hvad hunde kan.

http://www.youtube.com/watch?v=WWt_8e-Aj8Y

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Low

Billedet skal i ikke tage jer af.. jeg ved ikke hvorfor det kom med

Anmeld

12. august 2010

Low

Jeg fik også stavet forkert

Anmeld

12. august 2010

Ranarupta

Ej, hvor vildt! Fik helt ondt i maven over den sårede hund... 

Dygtig vovse!

(Og skønt fødselsbillede!!)

Anmeld

12. august 2010

Low

Ranarupta skriver:

Ej, hvor vildt! Fik helt ondt i maven over den sårede hund... 

Dygtig vovse!

(Og skønt fødselsbillede!!)

Ja stakkels hund .. jeg fik også næsten helt ondt i maven.. Total respekt til den dygtige hund 

Hehe jo tak.. jeg prøvede at ligge billede ind i et andet indlæg men jeg havde problemer med det så jeg ville vente med det og så faldt jeg over linket med hunden og så på en eller anden underlig måde er billedet så kommet med

Anmeld

12. august 2010

Miamaja

ahh hvor er det fantastisk, men bliver bare helt enormt vred indeni, over hvilke hundeejere der har overladt disse hunde til sig selv paa en enormt trafikeret vej som denne. Jeg fik helt ondt i maven af, at se alle de biler der ikke har mulighed for at stoppe eller afvige...

Jeg har flere gange selv set dode hunde ude paa de store veje i usa og til og med samlet en hund op, da jeg var ude og kore.

Ps. tillykke med den nyfodte dreng paa billedet

Anmeld

12. august 2010

Low

Miamaja skriver:

ahh hvor er det fantastisk, men bliver bare helt enormt vred indeni, over hvilke hundeejere der har overladt disse hunde til sig selv paa en enormt trafikeret vej som denne. Jeg fik helt ondt i maven af, at se alle de biler der ikke har mulighed for at stoppe eller afvige...

Jeg har flere gange selv set dode hunde ude paa de store veje i usa og til og med samlet en hund op, da jeg var ude og kore.

Ps. tillykke med den nyfodte dreng paa billedet

Ja det tænkte jeg også på.. hvor de hunde dog kommer fra. Det må godt nok have været ubehageligt at samle en død hund op .. kom du selv til at ramme den eller hvordan kunne det være at du skulle samle den op?

Anmeld

12. august 2010

Miamaja

Low skriver:

Ja det tænkte jeg også på.. hvor de hunde dog kommer fra. Det må godt nok have været ubehageligt at samle en død hund op .. kom du selv til at ramme den eller hvordan kunne det være at du skulle samle den op?

Nej, heldigvis ramte jeg den ikke. jeg var ude og kore med guldklumpen og mine 2 hunde. Vi skulle en tur til en park og jeg saa en lille hund der rendte i vejkanten af hovedvejen. de andre bilister korte bare videre saa jeg stoppede og samlede den lille hund op. intet navneskilt eller noget!

Jeg tog den med i parken og ringede til politiet som saa checkede den, men den havde ingen microchip. der var en hundetraener i parken den dag som heldigvis ville tage den med hjem og formidlede den til en hundefrisor der gerne ville have ham

Anmeld

13. august 2010

Low

Miamaja skriver:

Nej, heldigvis ramte jeg den ikke. jeg var ude og kore med guldklumpen og mine 2 hunde. Vi skulle en tur til en park og jeg saa en lille hund der rendte i vejkanten af hovedvejen. de andre bilister korte bare videre saa jeg stoppede og samlede den lille hund op. intet navneskilt eller noget!

Jeg tog den med i parken og ringede til politiet som saa checkede den, men den havde ingen microchip. der var en hundetraener i parken den dag som heldigvis ville tage den med hjem og formidlede den til en hundefrisor der gerne ville have ham

Hvor godt at den ikke blev ramt så . Heldige hund at den lige mødte dig men det var da også godt at det ikke var en hund der bed

Anmeld

13. august 2010

Pia.

Low skriver:

Det er for sejt gået synes jeg!!! Jeg fik helt tåre i øjenkrogen da jeg så det... utroligt hvad hunde kan.

http://www.youtube.com/watch?v=WWt_8e-Aj8Y

Det er jo helt fantastisk.. men puha hvor ser det ud over det meget voldsomt ud...

Bliver så harm over at folk bare køre videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.