mødet på kommunen i dag......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Ni-ko-li-ne

ja, jeg var til en opfølgningssamtale idag...

vi fik egentlig ikke noget af vide om hvad målet vi arbejder hen mod, er.... men vi fik af vide at min sagsbehandler kun afventer et notat fra sociallægen.... hvor der forhåbentlig står, at jeg skal sendes i afklaring... det ved vi nok om ca 14 dage... så er det 3 mdr i reva huset... for at afklare mit funktionsniveau...

men dette betyder jo, at jeg går ud over de 52 uger hvor man har ret til sygedagpenge.... så jeg krydser fingre for at de forlænger perioden til den tid... da jeg jo nok er i afklaring...

derefter er det så reva huset der "peger på" hvad der ville være hensigtsmæssigt, og når vi ved det skal jeg så videre afklares i et "team" der har med det pågældende at gøre...

så der er et stykke vej endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

TbCp

Ja der er et stykke vej... men nu er det da kommet lidt igang ikke...

Reva-huset er det det der ligger herude på Kochsgade?

Anmeld

12. august 2010

msax

Man hvor lyder det bøvlet, men sådan skal det åbenbart være. Jeg tager hatten af for din kampgejst og krydser fingre for at det kommer til at gå som du helst vil have det

Anmeld

12. august 2010

anna-jonas

Karina...................man skal sgu' ha' et godt helbred for at være syg, hva'??

Jeg håber snart at du kan komme videre i dit arbejdsliv, og at du beholder dine dagpenge.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.