Bliver satanedme sindssyg!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2010

ChatH

Nu har jeg siden mandag rendt med de ondeste plukveer som bliver til veer og så bliver til meget lidt veer igen op og ned i bølger

I dag har jeg nogen Djævelske nogen som niver helt vildt men ikke varer mere en sådan lige i ved og så stopper det igen. var til jordmoder idag som skønnede "Bette-manden" til 3500-3600gr. Han er 4 fingre under brystbenet og han står fast så han er på vej som hun sagde.. Ja godaw do- det kan åbentbart tage dage

Min veninde siger han kommer idag eller at jeg i hvert fald går rigtig i gang idag- så jeg håber og beder til at hun har ret. drømte igår at han ville få fødselsdag samme dag som pigerne bare i august i stedet for november. hvilket vil sige engang i morgen. Det er også okay men orker simpelthen ikke 14 dage mere

Nåh bare lige et brok indlæg herfra og jeg er ikke så meget på pga de lede smerter Håber at catche op på jer alle inden længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

ChatH

PS ALLE og MENER ALLE dumme og ubrugelige råd om at sætte fødslen igang modtages med kyshånd!!!

Anmeld

12. august 2010

Karo

øv,øv,øv

Jeg håber virkeligt for dig at din veninde har ret og at Valdemar er på vej

Anmeld

12. august 2010

Karo

Chatarina skriver:

PS ALLE og MENER ALLE dumme og ubrugelige råd om at sætte fødslen igang modtages med kyshånd!!!

SEX

Anmeld

12. august 2010

ChatH

Karo skriver:

SEX

Synes sku bare vi har prøvet Kan man mon gøre det forkert?

Anmeld

12. august 2010

Karo

Chatarina skriver:

Synes sku bare vi har prøvet Kan man mon gøre det forkert?

Hi, hi, hi.................

hmmmmmmmmm...............jeg tror i gør det rigtigt Hvordan skulle han ellers være kommet derind til at starte med

Anmeld

12. august 2010

ChatH

Karo skriver:

Hi, hi, hi.................

hmmmmmmmmm...............jeg tror i gør det rigtigt Hvordan skulle han ellers være kommet derind til at starte med

altså jeg tror på storken

Anmeld

12. august 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Nu har jeg siden mandag rendt med de ondeste plukveer som bliver til veer og så bliver til meget lidt veer igen op og ned i bølger

I dag har jeg nogen Djævelske nogen som niver helt vildt men ikke varer mere en sådan lige i ved og så stopper det igen. var til jordmoder idag som skønnede "Bette-manden" til 3500-3600gr. Han er 4 fingre under brystbenet og han står fast så han er på vej som hun sagde.. Ja godaw do- det kan åbentbart tage dage

Min veninde siger han kommer idag eller at jeg i hvert fald går rigtig i gang idag- så jeg håber og beder til at hun har ret. drømte igår at han ville få fødselsdag samme dag som pigerne bare i august i stedet for november. hvilket vil sige engang i morgen. Det er også okay men orker simpelthen ikke 14 dage mere

Nåh bare lige et brok indlæg herfra og jeg er ikke så meget på pga de lede smerter Håber at catche op på jer alle inden længe!

ALTSÅ! kan han da så snart se at komme ud den lille stædig-per!!!!

Håber snart der sker noget!

Anmeld

12. august 2010

msax

Hejsa søde...

Puha jeg kan godt huske da jeg var vildt desperat fredag og lørdag i sidste uge.

Måske kan du bruge dette link til noget... Men om det virker skal jeg ikke kunne sige.

http://altomboern.dk/node/544647

Det er er med sex er, at sæden skal blive oppe i nærheden af din livmoderhals. Så han skal blive derinde lidt og du skal ikke gå på toilettet bagefter. Jeg fandt et sted hvor de beskrev hvordan man skulle have sex for at sætte fødslen igang - vi afprøvede den dog ikke. Vi havde bare alm "tvangssex" og om det var det der virkede eller om de var havearbejdet vides ikke....

Jeg håber så meget for dig at du snart har lillemanden i dine arme. Smil fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.