Sett meg igang...NÅ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2010

mifune

Jeg har hatt svangerskapskløe nå i X antall uker og er ved å bli sinnsyk. Så jeg ringte kontaktlegen i dag og la beskjeden om at jeg ikke klarer en natt mere med kløe og at de bare skal sette meg i gang! Både levertall og gallecelletall er helt skeve, så de vil uansett sette meg i gang til termin. Men hva er pointen med å vente når termin likevel er neste søndag?

Så nå venter jeg på telefon fra føden, jeg føder heller fredag den 13. ennå gå en dag mere i dette helvetet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Karo

Sikke noget møg

Jeg krydser fingere for at de sætter dig igang så hurtigt som muligt.

Anmeld

12. august 2010

mifune

Tak for det Ja, nå er jeg ikke mye nervøs for fødsel mere. Bring it on, sier jeg bare

Anmeld

12. august 2010

TbCp

Øv hvor træls at skulle gå med det!!!

Håber der snart sker noget!

Anmeld

12. august 2010

mifune

Ja, nu ringede lægen her i eftermiddag, og sagde at det var noget de blev nødt til at tale om der inde, men at hun kunne forsøge at få fødselen satt i gang på mandag. Så jeg krysser bare fingrer nu

Anmeld

12. august 2010

TbCp

mifune skriver:

Ja, nu ringede lægen her i eftermiddag, og sagde at det var noget de blev nødt til at tale om der inde, men at hun kunne forsøge at få fødselen satt i gang på mandag. Så jeg krysser bare fingrer nu

Uhhhh spændende!
Så krydser jeg da for at det kan lade sig gøre!!!!

Anmeld

12. august 2010

anna-jonas

Uhhhh...............de bli'r da nød til at sætte dig i gang, mens du endnu har hud på kroppen og et sind der kan klare det.

Krydser alt hvad jeg kan krydse for at du selv går i gang i denne weekend. Husk at sex er godt til at sætte gang i sagerne.

Anmeld

13. august 2010

mifune

Takk for det piger, ja, jeg skal nok sige der sker ting nu.De ringede fra føden og sagde de ville sette mig i gang i DAG! Så nu er jeg hjemme igjen efter at have satt den første stikpille, og venter bare på at det skal skje noget

Anmeld

13. august 2010

otlitrom

mifune skriver:

Takk for det piger, ja, jeg skal nok sige der sker ting nu.De ringede fra føden og sagde de ville sette mig i gang i DAG! Så nu er jeg hjemme igjen efter at have satt den første stikpille, og venter bare på at det skal skje noget

Hvor spændende! Jeg puuuuuuuuster ve-støv i din retning, og håber snart der sker noget!!

*************************ve-støv********************

Anmeld

14. august 2010

Dictes mor

Uhhh for søren, se nu der. Så har man ikke lige været på en dags tid, og så sker der så store ting! Altså dog... Måske har du den lille i armene allerede... Det er jo bare så spændende, jeg håber alt er gået rigtig godt, og jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at høre fra dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.