Film på DR1 i tirsdags der hedder "Mit barn er forsvundet"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2010

patella

Var der nogen der så den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

ekzunz

Ja - det gjorde jeg. Ikke den bedste film jeg har set...

Anmeld

12. august 2010

NaFe

så den også... syntes den var okay...skulle i hvert fald se den færdig selv om jeg var helt smadret

Anmeld

12. august 2010

patella

NaFe skriver:

så den også... syntes den var okay...skulle i hvert fald se den færdig selv om jeg var helt smadret

Ej fantastisk I har set den. Syns også det var en B film, men jeg blev alligevel grebet af den. Jeg havde optaget den og så den først i går aftes. Men ved I hvad!!!! Jeg manglede de sidste minutter af den... Jeg nåede dertil hvor de står inde på hotellet, og hun lige har fået sin baby i sine arme og så begynder de at ville ta den fra hende igen, fordi de skal ta en DNA test... og så kunne jeg ikke se mere...  Uh ku næsten ikke falde i søvn... tænker at den nok endte godt, men det var bare totalt spild af tid at ha set så meget og så ikke se den færdig 

Kan I fortælle hvad der skete derefter?

Anmeld

12. august 2010

ekzunz

Ha ha - det var nemlig en b-film, og derfor blev babyen taget fra hende af kriminalkommisæren - hvem ellers.....og et par timer efter kommer en ældre herre og overrækker hende babyen og fortæller at det er hendes......

Og til allersidst ser man hende den falske sygeplejerske banke på en ny dør og sige noget i stil med "jeg kommer fra klinikken....."

Uha uha - sååå spændende......

Anmeld

12. august 2010

patella

Znuzke skriver:

Ha ha - det var nemlig en b-film, og derfor blev babyen taget fra hende af kriminalkommisæren - hvem ellers.....og et par timer efter kommer en ældre herre og overrækker hende babyen og fortæller at det er hendes......

Og til allersidst ser man hende den falske sygeplejerske banke på en ny dør og sige noget i stil med "jeg kommer fra klinikken....."

Uha uha - sååå spændende......

Okay! Jamen blev den falske sygeplejerske ikke fanget?

Anmeld

12. august 2010

patella

patella skriver:

Okay! Jamen blev den falske sygeplejerske ikke fanget?

...og hvad var det for en ældre herre der kom med babyen til sidst og var det den kvindelige kriminalkommisær der tog babyen? 

Undskyld alle spørgsmålene, men på trods af at det er en B film, så fortjener man altså en slutning 

Anmeld

12. august 2010

NaFe

jep babyen blev taget af hende kriminalkommisæren...da de jo skal lave en dna... så ser man dem vente ude på hospitalet vor den ældre mand som var ham der scannede hende i staren af filmen, giv hende barnet og siger tillykke...

der næst ligger hun og babyen på et tæppe i en park, og så kommer faren..han skulle være rejst hjem, men ville blive hos dem og kunne får et arbejde der..så fortæller hun så af hun også lige har sagt sit job op...så nu var de en rigtig lykkelig familie..

og ja til sidst ser man så hende sygeplejsken banke på en dør og kommer ind....

Anmeld

12. august 2010

ekzunz

NaFe skriver:

jep babyen blev taget af hende kriminalkommisæren...da de jo skal lave en dna... så ser man dem vente ude på hospitalet vor den ældre mand som var ham der scannede hende i staren af filmen, giv hende barnet og siger tillykke...

der næst ligger hun og babyen på et tæppe i en park, og så kommer faren..han skulle være rejst hjem, men ville blive hos dem og kunne får et arbejde der..så fortæller hun så af hun også lige har sagt sit job op...så nu var de en rigtig lykkelig familie..

Ha ha - jeg så ikke starten, så jeg vidste ikke hvem ham den ældre herre var.... Men super effektivt hospital de har dér - lynhurtige dna-tests....

Jeg havde da helt glemt alt det med parken...den fængede ikke såå meget, men gad ikke lægge mig til at sove...

Anmeld

12. august 2010

patella

NaFe skriver:

Hehe tak for det! Sødt af dig du gad skrive det 

Forstår bare ikke hun ikke blev fanget hende den dér falske sygeplejerske... Nå jeg går nok for meget op i det  

Underholdt det var jeg, trods det var en B film... hader bare ikke at få slutningen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.