Hovedpine/jern/hårdmave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Diana...

Hej alle sammen

Jamen jeg lider voldsomt meget af hård mave og tager nogen piller mod det og har stadig problemer med det så derfor tager jeg så ikke jern da der ville min mave da slet ikke kunne klare. 

MEN nu her de sidste 3 dage har jeg haft konstant hovedpine og sikkert fordi jeg mangler jern. Men hvad pokker kan jeg gøre? Hvad kan jeg spise som der er jern i eller er der nogen andre muligheder? 

Knus Diana der træt af kvalme/opkast/hårdmave/hovedpine og ond i ryggen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

L.J.L

spis HUSK 6 stk hver morgen, det gør afføring smidig, så du ikke får hård mave af jernen. det spiste jeg hver dag i min graviditet og det virkede

Anmeld

12. august 2010

Diana...

linselouise skriver:

spis HUSK 6 stk hver morgen, det gør afføring smidig, så du ikke får hård mave af jernen. det spiste jeg hver dag i min graviditet og det virkede

Jeg tager noget mod hårdmave. HUSK kan jeg ikke spise det kaster jeg op. 

Anmeld

12. august 2010

Diana...

OP 

Anmeld

12. august 2010

Moar'en

på netdoktor kan du læse lidt om det.

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/jern.htm

Men lever og grønne grønsager er dem der er mest i.

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Moar'en skriver:

på netdoktor kan du læse lidt om det.

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/jern.htm

Men lever og grønne grønsager er dem der er mest i.

Tak for det søde det er jo bare en ond cirkel jeg lever i i denne graviditet ha ha 

Anmeld

12. august 2010

Moar'en

Du får lige en ekstra side

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/oversigtmineraler.htm

Hvad med laktulose, mod maven. Kunne det ikke hjælpe? det er jo lavet på mælkesukker så det burde du godt må få når du er gravid

Anmeld

12. august 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Tak for det søde det er jo bare en ond cirkel jeg lever i i denne graviditet ha ha 

Ja det er sgu da ikke rart at være dig. Du må gerne tage laktulose når du er gravid har jeg lige set. Det er ikke så dyrt hvis du køber kopien, det var måske værd at prøve. Jeg ved der er flere af de ældre der får det også når de får jernpiller

Anmeld

12. august 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

der er også noget som kreute blue. (måske stavet forkert)

men det er noget man skal drikke, det smager ikke ret godt, men virker også hvis man mangler jern.

under min 1 graviditet kunne jeg heller ikke tage piller med jern, og så opfordrede min læge mig til at købe det.

det kan købes på apoteket og mener også det kan i føtex.

Anmeld

12. august 2010

Tulle28

Åh det havde jeg også rigtig meget da jeg var gravid... Ikke rart:-(

Har du prøvet at spise hørfrøolie? Det kan "smøre" systemet lidt. I det hele taget alle slags olier, avocado og nødder. Sveskejuice skulle også være godt, har dog ikke prøvet det selv.

Jeg tog amino jern, det skulle ikke give hård mave. Og ellers er der Kräuterblut, men det er vist ikke alle som optager det lige godt.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.