mælk på brik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Vidunderligeunger

hvornår må de få det uopvarmet, altså ved stue temp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

FruEllingsen

Min sp sagde at Marcus gerne må få dem nu. så længee den har stue temp.

Anmeld

12. august 2010

Malene84

BlyViol skriver:

hvornår må de få det uopvarmet, altså ved stue temp?

Vil for det første lige give dig ret i at hm.com er MEGET farlig  shit!!!

Nå og til dit spørgsmål, så drikker mine drenge det når vi er på tur og der ikke er mikro i nærheden. Og har gjort det siden de var 2 mdr. - tror de har fået brik 3 gange i deres liv

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

super, så gider jeg ik varme det op længere når vi er på tur for det er faktisk ret besværligt uden microovn og kogekeddel

Anmeld

12. august 2010

Sisley

Det er kun for at efterligne modermælks temperatur, at man varmer det op, så du kan sagtens give dem det uopvarmet eller fra køleskabet for den sags skyld - det er bare rarest for bebserne at få det opvarmet

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

Sisley skriver:

Det er kun for at efterligne modermælks temperatur, at man varmer det op, så du kan sagtens give dem det uopvarmet eller fra køleskabet for den sags skyld - det er bare rarest for bebserne at få det opvarmet

jeg tror hun er ligeglad, eller det var hun hehe... Men jeg troede det var fordi det kunne påvirke deres kropstemperatur? men det er måske hvis det er køleskabskoldt??

Anmeld

12. august 2010

Ni-ko-li-ne

de er strerile, så dem må de altid få uopvarmet, bare de er stue temp...

vi havde en termokande med kogt vand i, og en skål... så lavede vi vandbad når vi var på tur... mest fordi jeg tror det er rarest at spise når det er lidt lunt (37grader)

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

Ni-ko-li-ne skriver:

de er strerile, så dem må de altid få uopvarmet, bare de er stue temp...

vi havde en termokande med kogt vand i, og en skål... så lavede vi vandbad når vi var på tur... mest fordi jeg tror det er rarest at spise når det er lidt lunt (37grader)

synes bare det er bøvlet at have det med altid... men hun er ikke så sart så hun tager bare stue temp

Anmeld

12. august 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

synes bare det er bøvlet at have det med altid... men hun er ikke så sart så hun tager bare stue temp

ja det er lidt bøvlet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.