7 mdr mellem søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2010

NaFe

En af mine veninder fødte i jan en sød lille pige...hun blev dog gravid..ja nærmest lige efter hun havde født kan man sige...og fandt først ud af det da hun var 3,5mdr henne....

hun havde så termin her til okt...men ja nu har hun så født en lille pige til....vildt... der kun 7 mdr mellem de to...

syntes det helt vildt...må være meget mærkeligt egentlig...men de glade i hvert fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

anna-jonas

Det er fandme vildt..............wauw. De vokser jo op som pseudotvillinger............Håber at den lille nye pige har det godt, trods den tidlige ankomst.

Anmeld

12. august 2010

NaFe

Anna-jonas skriver:

Det er fandme vildt..............wauw. De vokser jo op som pseudotvillinger............Håber at den lille nye pige har det godt, trods den tidlige ankomst.

ja det er jo nærmest tvillinger...troede slet ikke det kunne lade sig gøre af blive gravid så hurtigt..men ja det har hun jo så et bevis på af man kan..smiler..

den lille har det efter omstændighederne rigtig godt....

Anmeld

12. august 2010

Klumpe-dumpe

NaFe skriver:

En af mine veninder fødte i jan en sød lille pige...hun blev dog gravid..ja nærmest lige efter hun havde født kan man sige...og fandt først ud af det da hun var 3,5mdr henne....

hun havde så termin her til okt...men ja nu har hun så født en lille pige til....vildt... der kun 7 mdr mellem de to...

syntes det helt vildt...må være meget mærkeligt egentlig...men de glade i hvert fald...

Uha da... Så er det lille pus da også kommet tidligt til verden :(

Men ja det er da lidt underligt, og mon ikke også de får at høre af det senere hen... Er virkelig "hel" søskende ;)

Må ønsker i hvert fald det bette pus velkommen til verden.

Anmeld

12. august 2010

Karo

og jeg gik og troede jeg havde to børn der var født tæt på hinanden

Anmeld

12. august 2010

lion

Ja det  var da godt nok ikk lang tid der var imellem.

Jeg håber den lille pige har det godt, trods den tidlige ankomst

Anmeld

14. august 2010

Vinker

Vildt nok! Det var så nok liiiige der man ikke havde håbet at føde for tideligt, men er glad for at høre at de er glade og håber den lille ny har det godt!

Anmeld

14. august 2010

Dictes mor

Wow, det ville svare til, at jeg skulle få mig en lille ny om to måneder... Det er jeg godt nok ikke klar til... Wow! Men hvor er det dejligt, at de er glade og lykkelige. Det er ikke tit man møder søskende, som ligger så tæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.