Igår havde Marcus jo fødselsdag, men siden mandag er han blevet fejret i stor stil. I mandags hold vi fødselsdag for ham med min famillie. Mine forældre rejste i tirsdags så derfor fejrede vi han mandag. Mine forældre, min storebror og hans kæreste, min lillebror samt min mormor kom og fejrede ham. Han fik en helikopter fra wow, sengetøj (victor in cirkus), et tegnebræt, pudslespil, en bluse og penge.
Tirsdag arbejder min svigerfar i københavn så derfor tog farmor med over. Da Martins fætter lige har haft fødselsdag (blev 9 år) havde Martins moster inviteret og hjem til dem, hvor hun så havde lavet mad og en lagkage til hver af fødselsdagsbørnene. Hun havde været på loftet tidligere på dagen hvor hun havde fundet en masse af drengenes gamle legetøj frem. Så Marcus fik udover hans fødselsdagsgave (et bræt spil) også samtlige biler fra byggemandbob, postmandper hus og en v-smile.
Farmor og farfar overnattede hos os til igår, og Marcus blev vægget med fødselsdagssang og morgenmad. Af farmor og farfar fik han en masse biler og af sin onkel fik han en garage til alle bilerne. martin og jeg havde kæbt en stor bil til han som han selv kunne køre i. Vi ville have købt en seng, men Martin ville i sidste øjeblik hellere have en anden seng til ham, og da vi så ikke kunne blive enig købte vi bilen istedet

Igår aftes havde vi besøg af et vennepar så man må sige at han er blevet fejret.
Her er et par billeder fra de sidste par dage.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld