Gode idéer søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Karo

twinboys skriver:

Så du kan godt se at jeg har svært ved at finde nogle idéer ik???

jo det er ikke nemt

Tror desværer ikke jeg har flere ideer, men mon ikke der sidder en anden derude med en god ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

twinboys

Karo skriver:

jo det er ikke nemt

Tror desværer ikke jeg har flere ideer, men mon ikke der sidder en anden derude med en god ide.

jamen det håber vi...

Anmeld

12. august 2010

LC

Hvad med en smartbox - til noget som i kan gøre sammen, aftal at få drengen passet og have lidt tid til hinanden.

SÅ kan man jo vælge alle mulige ting - weekendophold, vinsmagning, brunch, adventure aktiviteter - alt efter hvad i lige er til(eller gemalen er til)

Kender en der har fået pakken med adventure aktiviteter hun skal ud og paraglide.... Så giv ham en fed oplevelse alt efter hvad han er mest til..

Anmeld

12. august 2010

twinboys

LC skriver:

Hvad med en smartbox - til noget som i kan gøre sammen, aftal at få drengen passet og have lidt tid til hinanden.

SÅ kan man jo vælge alle mulige ting - weekendophold, vinsmagning, brunch, adventure aktiviteter - alt efter hvad i lige er til(eller gemalen er til)

Kender en der har fået pakken med adventure aktiviteter hun skal ud og paraglide.... Så giv ham en fed oplevelse alt efter hvad han er mest til..

Super idé men kan man købe den andre steder end på nettet???

Eller ser Casper bare på netbank hvad det er jeg har købt og i indbakken...

Majbritt

Anmeld

12. august 2010

quar20

Min veninde fik taget et SUPER godt billede af hendes veninde.. Du ved et hvor man ligger ned og ser op, men hvor man kan se rumpen dog havde hun pæne trusser på også stiletter.. Også få det fremkaldt også i en fin ramme..!! Det kunne jo være en personlig gave fra dig..!! Måske med et lille fin digt eller nogle søde ord som du husker han har sagt til dig.. =)

Fra drengene ku du jo tage et billede og få det lagt i en nøglering..!! du kan også få graveret bagpå.. SUPER sød og dejlig gave at få..!! Min mand fik sådan en i fødselsdagsgave..!! Han er MEGA glad for den..!!

I ku jo evt. spise noget go mad, også spille et fælles spil sammen om aftenen.. når drengene så er puttet og sover trygt - ku du overraske ham med en omgang massage også give ham billede af dig =)

for en romantisk aften =)

Anmeld

12. august 2010

LC

twinboys skriver:

Super idé men kan man købe den andre steder end på nettet???

Eller ser Casper bare på netbank hvad det er jeg har købt og i indbakken...

Majbritt

Ja de sælger dem rigtig mange steder, har set dem i "bog og ide" og "kvikly"

tror de flaest boghandlere har dem, og eller er de i nolge supermarkeder.

Anmeld

12. august 2010

twinboys

LC skriver:

Ja de sælger dem rigtig mange steder, har set dem i "bog og ide" og "kvikly"

tror de flaest boghandlere har dem, og eller er de i nolge supermarkeder.

Tusind vi skal da på en romantisk weekendtur... weeee skynder mig afsted for at købe den med det samme du er en skat...

Anmeld

12. august 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg vil også anbefale smartbox som jo kan købes i boghandlen. Alt efter hvilken boghandel du vælger, så har boksene forskellige navne, men konceptet er det samme.

Eller hvad med billetter til en koncert, stand up show, teater eller lignende.. Jeg elsker at give (og få) oplevelser....

Tillykke med bryllupsdagen.

Anmeld

12. august 2010

LC

twinboys skriver:

Tusind vi skal da på en romantisk weekendtur... weeee skynder mig afsted for at købe den med det samme du er en skat...

Dte var da så lidt. Håber i får en rigtig hyggelig bryllups dag, og en rigtig god oplevelse

Anmeld

12. august 2010

twinboys

LC skriver:

Dte var da så lidt. Håber i får en rigtig hyggelig bryllups dag, og en rigtig god oplevelse

Weee tak skal du have... Skal nok tænke på dig på torsdag når jeg giver ham den...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.