lidt forskellige spørgsmål ang 2 graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvor meget tog i på under 2 graviditet?

hvornår mærkede i liv?

hvornår fødte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

LinLin

Er stadig "i gang" med den anden

Men mærkede bobler omkring uge 15. Man kunne mærke ham udenpå maven i uge 17 (min kæreste/faren mærkede det da jeg var 17+5 )!

Har taget 14.5 kg på - 4 uger til termin.

Kan af gode grunde ikke sige hvornår jeg "fødte", men håber på max to uger! (ligesom storebror, der er født 37+6 )

Anmeld

12. august 2010

Maddox

Jeg tog 17-18 kg på under min 2. graviditet (25 kg ved den første)

Mærkede først liv ret sent - omkring uge 18 tror jeg  

Fødselstidspunktet kan man ikke rigtig bruge til noget, da jeg blev sat igang 3 uger før termin..

Anmeld

12. august 2010

sarahb

Ved ikk hvor meget jeg kommer til at the på under denne graviditet men jeg mærkede først liv omkring 19-20 uger sådan rigtigt uden man var i tvivl...

Anmeld

12. august 2010

Valle81

hannetheis skriver:

hvor meget tog i på under 2 graviditet?

hvornår mærkede i liv?

hvornår fødte i?

Hejsa

Tabte mig meget i starten af 2. graviditet - og endte med at have taget 2 kilo på den dag jeg fødte( 1. graviditet topg je 10 kilo på)

Mærkede liv første gang præcis 15+0 og min kæreste mærkede det også. Han lå med hånd på maven og så kom spark - der gik så en uge eller 2 før jeg mærkede liv igen. ( 1. gravidtet omkrin uge 18 eller 19)

Fødte 2. gang 41+5. 1 gang 40+4

:0)

Anmeld

12. august 2010

Diana...

sarahb skriver:

Ved ikk hvor meget jeg kommer til at the på under denne graviditet men jeg mærkede først liv omkring 19-20 uger sådan rigtigt uden man var i tvivl...

Gud det var da sent faktisk og du er jo pæn slank. 

Hvor hvornår mærket du liv første gang? 

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Jeg er stadig i 2. graviditet men jeg mærket bobler i uge 14 og nu jeg i uge 16 og mærker rigtig spark og hikke. 

Jeg har tabt 6 kg indtil videre og har så taget 1 af de 6 kg på igen. 

Knus Diana

Anmeld

12. august 2010

sarahb

Ja vildt sent.. Første gang var det omkring uge 17 men måske det Hele ligger anderledes denne gang...

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Har mærket bobler siden uge 15.. 1. graviditet mærkede jeg først omkring uge 18-19.

Har endnu ik taget noget på endnu, men har også enormt meget kvalme, så har tabt mig i stedet.. 1. graviditet tog jeg 8 kg på.

Har ikke født endnu, da jeg kun er 17+0  nøjagtig idag, faktisk. 1. graviditet fødte jeg 40+4.

Anmeld

12. august 2010

3xM

har 4 uger tilbage af termin og taget 4 kg på.

mærkede Milas første gang i ca uge 16-17 stk ( hvor jeg var sikker på det var ham) udenpå mærkede manden ca. i 22.

har ikke født endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.