legetøjskiste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.017 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Vi vil gerne have en stor kiste, kurv eller andet til at have alt Lauras legetøj i, nede i stuen... Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan én? Der skal være låg på så den kan lukkes..

Håber nogen kan hjælpe

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

mariamiss6

Jeg har en fra Biva... Tro det nærmest er fast i varesortimentet med et par kister i forskellige størrelser... Min ser helt antik ud

Men hvis det skal ende med hun selv henter legetøj i den kiste, så skal i måske finde på en anordning så låget ikke kan klappe i, for ungerne har altså tendens til bogstaveligt talt at hoppe helt ned i kisten hehe.... i hvert fald her hjemme....

Jeg plejer at trække kisten lidt ud fra væggen, så låget har hele sin vægt bagud mod væggen så ingen anordninger her.... Men på trods af at jeg ellers ikke er den overbeskyttende slags af mødre, så er det altså stadig med lettere nervøse trækninger ungerne får lov til selv at tage ting i den kiste

Anmeld

12. august 2010

MorogPatrick

hej

Jeg har rent tilfældte købt en i ikea i høj tåstrup og den kostede kun 100 kr og den er faktisk ret god.

men ellers håber jeg du finder det du leder efter.

mvh mig

Anmeld

12. august 2010

LC

Jeg har købt 2 kæmpe kasser med låg til, men de er i plastik i lyserød og lilla fra Jysk, til 80 kr. pr. kasse. Men det er til børneværelset og nok ikke det fedeste at have til at stå i stuen.

Men har også set kisterne de har i Ikea, og synes faktisk de var meget pæne, så foreslår en tur i ikea...

Anmeld

12. august 2010

LC

Evt den her, det var noget lignende det jeg har set i ikea, men de har flere forskellige..

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10157298

Anmeld

12. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg fandt én på min svigermors loft...

En superfed koralfarvet gammeldags dragkiste med store smedejernshåndtag, og flotte ornamenter..

Men hvis ikke du lige finder sådan én på et loft, ja, så synes jeg også at Ikea er et rigtig godt bud...

Anja

Anmeld

12. august 2010

twinboys

Hejsa jeg har en til salg...

det er en rigtig skattekiste i stof, med låg og det hele...

Hvis vi ses i legoland den 21.august kan du få den til 25kr så har drengene lidt at handle for...

Den er næsten ikke brugt... Købte den til campingvognen

Majbritt

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tak for Jeres svar

Jeg siger ALDRIG nej til en Ikea tur, så det kan godt være det er budet (når jeg en gang får tid til at tage i Ikea igen )..

thx

Anmeld

12. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har en fletkurv fra Bilka til 199 kr mener jeg, der er en hynde ovenpå, så den kan bruges til bænk også. Og ellers fik vi sådan nogle store trækister fra min mands arbejde, jeg har bare aldrig fået dem malet - de kan nok fåes i sådan nogle import møbelbutikker, da det er noget østentræ de er lavet i.

Ellers så tag på loppemarkeder og genbrugsbutikker, og find en lækker gammel dragkiste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.