bryster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2010

3xM

AAAVVV, hvornår f..er det normalt at brysterne spænder mv. det virker virkelig som om det løber til og i uge 36???

hvad skete ved jer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Dansker I Holland

mariaogmarcus skriver:

AAAVVV, hvornår f..er det normalt at brysterne spænder mv. det virker virkelig som om det løber til og i uge 36???

hvad skete ved jer???

Ja det er meget normalt Jeg kan ikke huske hvornår min mælk løb til sidst, men det lyder meget rigtigt

Knus Sussie 26+2

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

MIne babser har også ændret sig det sidste stykke tid. De er blevet ømmere og klør!!! ARGH... Og dutterne, er dels ømme, men ogås dels mega følsomme på den der upassende måde haha...

Så det er bare nok forberedelser kroppen laver. Kan ikke huske, om det var sådan med Idun eller hva..?!..

Anmeld

11. august 2010

Malene84

mariaogmarcus skriver:

hvad skete ved jer???

hehe din stakkel... det er helt normalt at bryster "øver sig", og det kan sagtens være lidt mælk der løber ned (det kan faktisk også være tegn på snarlig fødsel, fortalte min læge mig - dengang jeg spurgte)!!!

Anmeld

11. august 2010

3xM

Zafir skriver:

MIne babser har også ændret sig det sidste stykke tid. De er blevet ømmere og klør!!! ARGH... Og dutterne, er dels ømme, men ogås dels mega følsomme på den der upassende måde haha...

Så det er bare nok forberedelser kroppen laver. Kan ikke huske, om det var sådan med Idun eller hva..?!..

kan heller ikke huske det sådan her med marcus for 6 år siden, kun jeg vågnede på sygehuset efter fødsel og rendte med armene ude nørj hvor gjorde det ondt...

men syntes godtnok det gør lidt avs det her, og der kommer altså rimlig ud, så snart jeg bare lægger på siden til aften  og noget ligner virkelig råmælken sådan guligt...

Anmeld

11. august 2010

3xM

Malene84 skriver:

hehe din stakkel... det er helt normalt at bryster "øver sig", og det kan sagtens være lidt mælk der løber ned (det kan faktisk også være tegn på snarlig fødsel, fortalte min læge mig - dengang jeg spurgte)!!!

hmmm snarlig fødsel  ....århhhh..ville da nok være dejligt.men nu har manden llige inviteret til sverige i uge 33 inden bebs kom så nu har han f..at blive der           fniiis

Anmeld

11. august 2010

Malene84

mariaogmarcus skriver:

hmmm snarlig fødsel  ....århhhh..ville da nok være dejligt.men nu har manden llige inviteret til sverige i uge 33 inden bebs kom så nu har han f..at blive der          fniiis

jaa okay... haha... det kan jeg godt se - ska nok  for at han blir der lidt endnu

Anmeld

11. august 2010

3xM

Malene84 skriver:

jaa okay... haha... det kan jeg godt se - ska nok  for at han blir der lidt endnu

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.