jeg dumpede min skriftlige eksamen, for 2. gang....
Man har 3 forsøg per eksamen, og første gang havde jeg haft en SA så var ikke klar overhoedet.. går så til spørgetimerne og tænker HEY jeg kan jo godt! får masser af fed feed-back men jeg dumopede så igen idag... FUCK
Jeg fik svaret kl 19, og jeg tuder stadig... hver gang jeg holder op, starter det bare igen... alle siger ; ej det var ærgeligt, men prøve igen! Ja det er sku nemt nok og sige! om 1 år har jeg en lille baby, så jeg kan vente hele 2 år!! Fedt, og man må intet undervisning få, det er nemlig lige blevet ændret... Det er nu selvstudie... ok fair nok, men når man har haft en lærer som 1) ikke fattede faget selv 2) ikke underviste hvis man spurgte 3) lige er blevet fyret dvs. jeg er HELT på bar bund nu!!
Jeg kan så vælge ny uddannelse, men hey, så er jeg lige vidt, jeg går jo på barsel... Og helt ærligt, alt det andet kan jeg!! Jeg får ros konstant over hvor meget jeg kan med mine hænder, for pokker jeg har allerede klaret 4 ud af 6 mål som skulle opfyldes i min elev-tid (som jeg jo så ikke skal på alligevel) bare fordi de har lavet det om fra en faglig til en boglig uddannelse...
Undskyld men vil de ha' faget fuldstændigt bliver væk??
der er ikke nær så mange som søger ind i år, som tidligere, folk er på vej væk... fordi der er en bachelor uddannelse og ikke et håndværk som før i tiden... øv altså!
er bare så ked af jeg ikke får min drømmeuddannelse alligevel... Jeg får sikkert ikke ret meget uddannelse, helt ærligt, jeg er 25... har påbegyndt 3 forskellige som ikke var mig alligevel.. Hva nu?? Ja tak, "hvad ønsker du" spurgte min studievejleder... hmm... tænke-tænke DET JEG HAR GANG I!! øv altså også... Man bruger det jo ikke alligevel!! jo måske 10 % som jeg jo kan, resten er citat:"for man kan læse videre til en master hvis man ønsker det" (tidl. lærer) ... jamen jamen... IHHHHHH
Tak fordi du læste med så langt...