Er der skoldkopper ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Na-Wi

Min søn på 9 måneder har fået nogle røde pletter Han har 2 i panden, 1 på skuldren, 1 på underarmen, 1 på storetåen og den over navlen som i kan se på billedet..

De er alle kommet idag på nær den som i kan se billede af (hvis i kan se det for den tykke mave ) og de ligner alle sammen den..

Er det skoldkopper ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Ina33

Det ligner skoldkopper. I morgen tidlig kan du se om de har udviklet sig til små blærer.... Da min datter fik skoldkopper, lignede de præcist den din søn har.

God bedring med ham.

Anmeld

11. august 2010

denlille

synes mere det ligner varmeknop..Mine sønner har haft rigtiug mange skoldkopper:-(...Der skal kommer væske i dem så er du ikke i tvivlo mere..tror du får endeligt svar senest i morgen tidlig..for hvis det er vil der være kommet flere eller der vil være væske i dem han har nu

Anmeld

11. august 2010

wamse

Jeg tror også at det er skoldkopper. Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

11. august 2010

mortilfreja

Naannaa87 skriver:

Min søn på 9 måneder har fået nogle røde pletter Han har 2 i panden, 1 på skuldren, 1 på underarmen, 1 på storetåen og den over navlen som i kan se på billedet..

De er alle kommet idag på nær den som i kan se billede af (hvis i kan se det for den tykke mave ) og de ligner alle sammen den..

Er det skoldkopper ?

Er der en lille blære på toppen af knopperne??? Og har i været i nærheden af nogen som har skoldkopper??

Anmeld

11. august 2010

Na-Wi

mortilfreja skriver:

Er der en lille blære på toppen af knopperne??? Og har i været i nærheden af nogen som har skoldkopper??

nej synes bare de er røde, nu sover han så vil ikke ind og kigge

vi var til 75 års fødselsdag i søndags hvor der var massere af børn og der var mange der sad med ham.. og han kravlede rundt sammen med de andre .. så måske det kan komme derfra ?

Anmeld

11. august 2010

Na-Wi

wamse skriver:

Jeg tror også at det er skoldkopper. Rigtig god bedring med ham.

skulle helt sikkert sige tak fra ham .. Men dejligt de kommer nu hvor der er en lille måned til han starter i dp, så er han i det mindste ovre den..

Anmeld

11. august 2010

Na-Wi

spætte skriver:

synes mere det ligner varmeknop..Mine sønner har haft rigtiug mange skoldkopper:-(...Der skal kommer væske i dem så er du ikke i tvivlo mere..tror du får endeligt svar senest i morgen tidlig..for hvis det er vil der være kommet flere eller der vil være væske i dem han har nu

Han har haft nogle varmeknopper tror jeg, men de var meget meget mindre end de 6 han har fået nu..

Jeg må bare vente og se i morgen

Anmeld

11. august 2010

Na-Wi

Loppe skriver:

Det ligner skoldkopper. I morgen tidlig kan du se om de har udviklet sig til små blærer.... Da min datter fik skoldkopper, lignede de præcist den din søn har.

God bedring med ham.

Takker på hans vejne

Ja må se tiden an Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.