Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2 måneder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bliver glad ved og læse det her, så er man nogen af de heldig kan man regne med 3 til 7 måneder
Persille83 skriver: Vi prøvede i 3 måneder. De føreste 2 måneder tog vi det stille og roligt, og gik ikke efter ægløsningen. Først den trejde månede brugte jeg en ægløsnings test og der var bingo første gang.
Vi prøvede i 3 måneder. De føreste 2 måneder tog vi det stille og roligt, og gik ikke efter ægløsningen. Først den trejde månede brugte jeg en ægløsnings test og der var bingo første gang.
Præcis det samme her!
2 år 3 måneder
smed pillerne i januar 2008 og havde positiv test i maj 2010, hvor jeg allerede var 5 uger henne
Opsedasse
Hvordan fungerer sådan en test?
Vi har forsøgt i 4 måneder nu - uden held, så nu må det gerne snart ske
Well, det er et kringlet svar, jeg kan give. Forsøgte med min (snart ex) mand i 3 år uden held - blev skilt fra ham, havde en rebound og blev gravid den første nat. Så enten er mit svar mere end 3 år, eller også er det mindre end en måned.
har stemt 1-2 år, men den kunne også ligge mellem 2-3år.
For den første tog 14 mdr,men mistede den i en Ma
Så 2 gang da vi skulle prøve at lave vores ønskebarn,tog det lidt over 2 år.
har skrevet under 1 månede. Smed pillerne slut juli/start august og menstrutionen nåede aldrig at komme og vupti et styks positiv test
3 mdr...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128