Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
for at man allerede har købt de første 2 julegaver til bettefisen
Vi var i A-Z/Bilka idag, og der faldte vi lige over deres kanon tilbud med lego.. så der røg da lige 2 pakker lego i vognen Så er juleræset igang.. haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er laaangt bagud - jeg købte det samme (LEGO jule- & adventsgave) i mandags
Mor til David skriver: Du er laaangt bagud - jeg købte det samme (LEGO jule- & adventsgave) i mandags
JA JA JA Men jeg var jo først afsted idag
Er med at slå til, ikke til at vide hvornår der kommer sådanne tilbud igen
forældre-til-Asta skriver: JA JA JA Men jeg var jo først afsted idag Er med at slå til, ikke til at vide hvornår der kommer sådanne tilbud igen
- rigtigt god ting, Bilka har dér HVERT år i august! (i hvert fald de sidste 3 år...)
Mor til David skriver: - rigtigt god ting, Bilka har dér HVERT år i august! (i hvert fald de sidste 3 år...)
Okay men har aldrig lagt mærke til det.. er først nu vi skal begynde på alt det julegave hehe
Det er godt nok også billigt så det med at slå til
forældre-til-Asta skriver: Okay men har aldrig lagt mærke til det.. er først nu vi skal begynde på alt det julegave hehe
Jeg siger også "i hvert fald 3 år" fordi min søn bliver 4 her til september, så det er først for 3 år siden jeg har kigget efter det
Diana... skriver: Det er godt nok også billigt så det med at slå til
lige præcis
Mor til David skriver: Jeg siger også "i hvert fald 3 år" fordi min søn bliver 4 her til september, så det er først for 3 år siden jeg har kigget efter det
hehe ja..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128