hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Mikkel's mor <3

Hej (:
har lige 2 spørgsmål
1: hvornår kunne i se baby bevæge sig uden på maveskindet ?! er nemlig meget i tvivl om det er det eg har oplevet idag.
min telefon lå på maven og det passede med at da han sparkede faldt min telefon ned.

2: hvor langt var i henne da i valgte at få lavet en 3D/4D scanning.

Jennifer 22+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

quar20

Det er meget forskelligt hvornår man mærke de første blob eller spark..

første gang mærkede jeg blobber i mauvsen i uge 17 også så jeg en dreng rulle rundt i maven omkring uge 23..

Denne gang mærkede jeg blobber i uge 14 og så endnu en dreng rulle rundt derinde i uge 20.. =)

Jeg fik en 3d/4d scanning i uge 27 graviditetsuge og det var HELT perfekt..!!  Men det er forskelligt hvornår det er bedst og det kommer også an på hvordan babyen ligger derinde osv..!! Og ikke mindt med moderkage osv..!!

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

Uhh, er sikker på det er ham så... Her var jeg præcis 22+0 Næsten 22+1, da det var sent om aftenen sidste tirsdag. Og hun sparkede så meget at hele maven hoppede, kæresten kunne se det, og han var hurtig efter at have set et par spark, lagde hånden på, og fangede derefter 3 spark lige på hånden. Siden da sparker hun jævnligt igennem, så hvis jeg ligger stille på sofaen kan man se det hver dag nu hvordan hun møver sig rundt... Og kan nu mærke når hun også vender sig. Har jeg ikke kunne før i dag... Men absolut vidunderlig følelse...

Anmeld

11. august 2010

Mikkel's mor <3

Tak For svar begge to..
vi har snakket om at få det lavet omkring uge 30-35, men ved bare ikke om det er for sent til nogle gode billeder..

Eji hvor vidunderligt..
syntes at det er helt vildt hvor meget man kan elske sådan et lille væsen uden at have mødt det

Anmeld

11. august 2010

Banditten´s mor

Jennifer skriver:

Tak For svar begge to..
vi har snakket om at få det lavet omkring uge 30-35, men ved bare ikke om det er for sent til nogle gode billeder..

Eji hvor vidunderligt..
syntes at det er helt vildt hvor meget man kan elske sådan et lille væsen uden at have mødt det

Jeg fik lavet en 3D scanning i 30+0 og fik nogle perfekte billeder. Vi har endda et hvor han smiler

Anmeld

11. august 2010

Mikkel's mor <3

sylvestersmor skriver:

Jeg fik lavet en 3D scanning i 30+0 og fik nogle perfekte billeder. Vi har endda et hvor han smiler

Årh hvor sødt (:

Anmeld

11. august 2010

Banditten´s mor

Jennifer skriver:

Årh hvor sødt (:

Meget! Se her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2010

Mikkel's mor <3

sylvestersmor skriver:

Meget! Se her:

Årh.. smelte smelte.. vidunderligt.

Anmeld

11. august 2010

Banditten´s mor

Jennifer skriver:

Årh.. smelte smelte.. vidunderligt.

Meget! Både moren og faren måtte tude under scanningen. Han er så 6½ måneder nu og den dejligste lille dreng.

Anmeld

11. august 2010

gruener

Jennifer skriver:

Hej (:
har lige 2 spørgsmål
1: hvornår kunne i se baby bevæge sig uden på maveskindet ?! er nemlig meget i tvivl om det er det eg har oplevet idag.
min telefon lå på maven og det passede med at da han sparkede faldt min telefon ned.

2: hvor langt var i henne da i valgte at få lavet en 3D/4D scanning.

Jennifer 22+2

Hej  Min lå med ryggen til, indtil uge 26, hvor jeg mærke de første blob.. Jeg kunne se det på maven omkring uge 28-29.. Mht billeder.. Vi skal ikke selv have dem, men jeg snakkede med en scanningsklinik, som sagde at de bedste billeder er mellem uge 25-32 ikke senere, da der så godt kan være mangel på fostervand og billederne derfor bliver uskarpe.. Så det er nok en god idé at få dem taget inden det tidsrum

Hilsen Sara 35+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.