Hej alle..
Ja det er længe siden jeg sidst har været herinde men nu må jeg simpelthen komme ud med alle mine tanker og spørgsmål..!! Nå here we come 
Først er jeg i uge 25 og er lige hjemvendt fra sygehuset efter indlæggelse pga. nyrebækkenbetændelse / blærebetændelse, for lidt salt, for lidt væske og smerter i min højre side - nok pga. nyrebækken betændelsen...
Er kommet på medicin nu - og har jeg været siden lørdag - men idag er der ingen bedring eller forværring - men det undre mig meget at jeg absolut ikke kan mærke en forbedring osv. På sygehuset tjekkede de om medicinen virkede og det gjorde den.. Spørgsmålet er så om nogle af jer ved hvor længe jeg skal have så ondt at jeg absolut intet kan..?
Syntes jeg har hørt eller læst noget om at når man har eller haft blærebetændelse / nyrebækken betændelse at man så er i risiko for at føde for tidligt.. Ved vores søn fødte jeg tre dage over terminen men havde så også veer i tre døgn.. Nogen der ved om der er hold i det?
Mærker ham derinde hverdag og han bumler løs og sparker lige præcis op i højre side hvor det gør aller mest ondt..!! Men jeg har sådan en trykken i underlivet - jeg ved ikke om det er fordi at jeg har blærebetændelse - men det trykker godt og grundigt dernede.. Har også lagt mærke til at jeg har øget udflåd og har haft det de sidste 2 dage..! Faktisk så meget at jeg til tider tænker.. HMM hvad sker der inde i min krop.. er der nogen der har prøvet det?
Ej undskyld for alle de spørgsmål osv - er bare så usikker for med vores første søn havde jeg ikke alle de smerter osv..!! Håber der er nogen der kan hjælpe mig her..!
Og ikke mindst tak fordi du/i lige gad at læse min roman =)
Mange hilsner fra Maria
Anmeld