Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura har i dag, for første gang, fået en stav kogt gulerod som hun selv kunne spise af Det gik rigtig godt, og hun var tosset med at sidde og fedte rundt med det... Har været SÅ nervøs for at give hende noget hun kunne bide af, men det gik som sagt rigtig godt
Nu skal vi snart i gang med kød og fisk.. vildt!
Nå.. bare en lille update herfra!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Laura har i dag, for første gang, fået en stav kogt gulerod som hun selv kunne spise af Det gik rigtig godt, og hun var tosset med at sidde og fedte rundt med det... Har været SÅ nervøs for at give hende noget hun kunne bide af, men det gik som sagt rigtig godt Nu skal vi snart i gang med kød og fisk.. vildt! Nå.. bare en lille update herfra!
Hvor dejligt søde Og godt at det gik så flot, når nu du har været nervøs over det
Jeg glæder mig også til at skulle eksperimentere med de forskellige ting hun kan få Indtil videre er vi kommet til to måltider om dagen, og lidt "vattet brød", hvilket hun elsker
Glæder mig til at møde jer den 29
Ej hvor er det bare stort smukke! Hun bliver da også bare så stor den smukke Laura
Er dejligt det gik så godt med at fedte rundt med guleroden, nu du har været så nervøs for om hun skulle få det i den gale hals. Hun er bare super god
Det bliver da super spændende at se hvad hun siger til kød og fisk
SarahAa skriver: Hvor dejligt søde Og godt at det gik så flot, når nu du har været nervøs over det Jeg glæder mig også til at skulle eksperimentere med de forskellige ting hun kan få Indtil videre er vi kommet til to måltider om dagen, og lidt "vattet brød", hvilket hun elsker Glæder mig til at møde jer den 29
vattet brød? Den må du lige forklare, søde
Vi er også på 2 måltider, men skal i gang med morgenmaden også snart..
Jeg glæder mig også rigtig meget
Caroline86 skriver: vattet brød? Den må du lige forklare, søde Vi er også på 2 måltider, men skal i gang med morgenmaden også snart.. Jeg glæder mig også rigtig meget
Haha, ja vattet brød. Jeg mener bare brød uden skorper Det lød måske bare lidt forkert
Ja det er dejligt, men også sørgeligt at de snart ikke har brug for en på samme måde som før Altså mht til amning.
Ja er sikker på det bliver så hyggeligt søde
SarahAa skriver: Haha, ja vattet brød. Jeg mener bare brød uden skorper Det lød måske bare lidt forkert Ja det er dejligt, men også sørgeligt at de snart ikke har brug for en på samme måde som før Altså mht til amning. Ja er sikker på det bliver så hyggeligt søde
altså rugbrød? Det er uden kerner så, eller hvordan? Jeg tænker nemlig også at hun skal prøve at gnaske lidt på noget brød snart
Ja, de bliver så hurtigt store og uafhængige Men mon ikke vi kan bruges alligevel, selvom amningen på et tidspunkt ender!?
Caroline86 skriver: altså rugbrød? Det er uden kerner så, eller hvordan? Jeg tænker nemlig også at hun skal prøve at gnaske lidt på noget brød snart Ja, de bliver så hurtigt store og uafhængige Men mon ikke vi kan bruges alligevel, selvom amningen på et tidspunkt ender!?
Hvad med noget bondebrød uden skorper så?
Super at I er kommet så langt, jeg glæææææder mig sådan til Malou kan sidde med til bords og få lidt mad. Havde lyst til at putte yoghurt i munden den anden dag på hende, men lod være...
Zette skriver: Hvad med noget bondebrød uden skorper så? Super at I er kommet så langt, jeg glæææææder mig sådan til Malou kan sidde med til bords og få lidt mad. Havde lyst til at putte yoghurt i munden den anden dag på hende, men lod være...
jo, det er selvfølgelig også en mulighed.. er bange for at brøddet skal klumpe sammen, men det gør de grove brødtyper jo heldigvis ikke på samme måde
Ja, yoghurt er af en eller anden grund meget fristende Laura har dog heller ikke fået det endnu.. og når hun starter bliver det jo "bare" natural med noget hjemmelavet snask på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128