hmmm .. Hvad sker der med min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg fik sat en spiral op, efter en abort, for nogle måneder siden...
blødte meget efter aborten - og og fik efterfølgende min første RIGTIGE mens, den 5 juli.
Derfor regnede jeg med at jeg selvfølgelig også ville få min næste mens omkring samme dato i denne måned men det er stadig ikke kommet og graviditetstestene er negative?
Er der nogen der har erfaring med spiral, og om det evt. kan have noget med den at gøre at min mens ikke er kommet????

På forhånd tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

ekzunz

Jeg fik spiral igår, og jeg fik at vide at jeg kunne forvente at bløde op til 10 uger og at min mens derefter ville bliver svagere og svagere og rigtigt mange bløder slet ikke - hvis det altså er en hormonspiral du har.

I folderen står der at hvis man ikke har haft mensturation i 6-9 uger skal man tage en graviditetstest og hvis den er negativ så skal man ikke foretage sig yderligere - så er alt som det skal være...

Havde du nogle former for bivirkninger? Jeg har været svimmel og haft kvalme hele dagen, og det står der altså ikke noget om i pjecen....

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg fik spiral igår, og jeg fik at vide at jeg kunne forvente at bløde op til 10 uger og at min mens derefter ville bliver svagere og svagere og rigtigt mange bløder slet ikke - hvis det altså er en hormonspiral du har.

I folderen står der at hvis man ikke har haft mensturation i 6-9 uger skal man tage en graviditetstest og hvis den er negativ så skal man ikke foretage sig yderligere - så er alt som det skal være...

Havde du nogle former for bivirkninger? Jeg har været svimmel og haft kvalme hele dagen, og det står der altså ikke noget om i pjecen....

Det er en ganske almindelig kobberspiral jeg har fået.
Den mens jeg havde i juli måned var helt normal - Så jeg tænker at hvis det skal begynde at blive svagere så sker det vel ikke bare sådan bum at det bliver væk - Tror du???

Anmeld

11. august 2010

ESV

Jeg har haft undersøgt spiraler på nettet efter min fødsel for at finde noget ny prævention (blev gravid på p-piller) og efter havd jeg har læst er det hele normal, mens kan blive total uregelmæssig enten bliver væk eller kommer hele tiden samt kvalme, svimmelhed osv også skulle være normale bivirkninger dog hvis det var mere end 4-6 uger bør man kontakte lægen! Det er ikke sikkert lægen gør noget som helst da det ikke er ualmimdelige bivirkninger. Har også for nyligt få en ny piece af min læge i den står der:

Du bør kontake lægen hvis

du mistænker du er gravid, ved smerter, feber, ved vedvarende bivirkninger (så som svimmelhed og kvalme)

ved ikke om du kan bruge dette til noget men det er da forsøget værd.. held og lykke

Anmeld

11. august 2010

ekzunz

Anonym skriver:

Det er en ganske almindelig kobberspiral jeg har fået.
Den mens jeg havde i juli måned var helt normal - Så jeg tænker at hvis det skal begynde at blive svagere så sker det vel ikke bare sådan bum at det bliver væk - Tror du???

Nææ - jeg ville tro at det skete gradvis.

Forsvinder mens. helt ved kobberspiral?? Måske du skulle tage en test - bare for en sikkerhedsskyld...måske de kan sidde forkert så man kan blive gravid alligevel....

Jeg ved desværre ikke ret meget om det..

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Nææ - jeg ville tro at det skete gradvis.

Forsvinder mens. helt ved kobberspiral?? Måske du skulle tage en test - bare for en sikkerhedsskyld...måske de kan sidde forkert så man kan blive gravid alligevel....

Jeg ved desværre ikke ret meget om det..

Har testet tre gange... Negativ negativ og negativ

Måske jeg bare skulle se tiden lidt an - inden jeg maler fanden på væggen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.