Sådan en m...k......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2010

klmf

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Dot D

Folk er syge i hovedet

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Hvad fanen sker der i hoved på sådan nogen mennesker  Hold op hvor bliver jeg sur altså de jo syge i ruen 

Anmeld

11. august 2010

>>Carina<<

Fuck hvor sygt. De sku ha samme omgang. Hver dag

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Sådan nogle folk burde virkelig få samme tur, jeg kan slet slet ikke ha det

Anmeld

11. august 2010

Fatima

undskyld mit sprog men FUCK DEM.

den sæk skal sku ik blive gravid og få et barn hvis hun ska gør sån nogle ting.

BITCH.

sorry

Anmeld

11. august 2010

line melias mor

føj for den lede jeg er stadig overrasket over der findes sådanne mennesker i dagens danmark og det er sgu næsten hver dag der er noget om mishandling incest osv. jeg fatter det simpelthen ikke og så vil jeg fandme gerne have lavet den straffelov om. livstid til sådanne nogle mennesker

Anmeld

11. august 2010

klmf

line melias mor skriver:

føj for den lede jeg er stadig overrasket over der findes sådanne mennesker i dagens danmark og det er sgu næsten hver dag der er noget om mishandling incest osv. jeg fatter det simpelthen ikke og så vil jeg fandme gerne have lavet den straffelov om. livstid til sådanne nogle mennesker

Filmen knækker altså også bare for mig, når det er et uskyldigt, forsvarsløst barn, det går ud over. Kan få kvalme af at tænke på den lille stakkel... Håber hendes far er rigtig god ved hende og at han i så fald får lov til at have hende.

Og alle dem, der lever med incest og vold, fysisk som psykisk og andre overgreb og misrøgt Altså, det er bare ikke et velfærdssamfund med god moral før ALLE børn har det godt...

Gad vide, hvad der går gennem hovedet på sådan en kvinde?? Hun må da være syg på en eller anden måde. Det er et barn, hun selv har båret i maven og født Håber ikke hun får lov at være alene med hende igen før hun er voksen og forhåbentlig selv kan forsvare sig.

Anmeld

11. august 2010

michella88

Skulle skydes sådan nogle mennesker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.