Hele mandagen krampede Lærke ca. hver halve time. Kl 20.00 gik det helt galt og de kom bare væltende oven i hinanden og hun kastede alt op. Vi ringede til Filadelfia, hvor vi fik besked på at vi skulle ringe til vores børneafdeling og sige at vi kom ind, da hun skulle brydes med stesolid og have drop, så hun kunne få noget væske. Vi kommer ind og skal bliver der natten over, og have styr på kramperne, så hun kan holde maden i sig - da det jo er vigtig når hun er på diæt.
Tirsdag (igår) får vi så lov at tage hjem, da hun holder mad og væske i sig.
Vi kommer op til mine svigerforældre som har hentet vores hund, der er vi ca. halv 4.
Men der går ikke længe før min mor ringer, for at fortælle at hun lige er blevet ringet op, at min søster er kørt galt med nogle venner i bil (ikke min søster der kørte) og at hun ikke ved hvor slemt det er, men de var på vej til sygehuset i ambulance med udrykning.
Jeg siger selvfølgelig at jeg kommer derop - men mine svigerforældre vil ikke lade mig kører selv, da jeg jo er lidt oppe at kører og rystede, så de sagde at Ole kørte med, imens de så passede Lærke og Bette.
Heldigvis var der ikke sket noget vildt, men de var selvfølgelig i chok og min søster og hendes veninde, havde slået sig. Ikke noget at sige noget til.
Røngen er fin og hun bliver sendt hjem med smertestillende.
Er glad for at der ikke er sket mere - det kunne jo være gået helt galt.
Så puha nogle dage! - Det var dejligt at få skrevet det ned!
Anmeld