står jo i den her dumme situation at jeg er nød til at flytte væk...og nu skal jeg jo finde et sted at bo.
I weekenden skal min far byde på et hus og jeg håber bare så meget det kan gå i orden, så jeg kan komme væk dernede fra hvor jeg ikke har trives nogen sinde og hvor det efter 3½ år også har vist sig at vi, drengene, jeg og min x ikke trives så tæt på hinanden.
Men kryds for det hele falder på plads, at jeg kan flytte med alle tre børn og at min far og mor har mulighed for at købe det lille hus de har set på..håber bare så meget...er sgu virkelig noget øv lige nu, bor hjemme hos mine forældre og det er ret så meget kaos når ikke jeg lige ved hvad der skal ske.
Heldigvis er det hus jeg boede I og som mine forældre ejer allrede lejet ud fra næste måned til min veninde, så det er perfekt..kunne ikke bære mine forældre skulle stå med en udgift i form af det andet hus jeg flytter fra. Og i dag blev der pakket en masse ned i huset, så er mentalt godt på vej væk fra mit lille elskede hus.
Jeg skriver som anonym da jeg tror der bliver kikket med og ikke alt vedkommer, men I har jo nok gættet hvem jeg er... trænger til krydsede fingre...
Anmeld