Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv19 skriver: Har sagt det før, meeen er nød til at sige det igen: HOLD DA FERIE HVOR GÅR TIDEN STÆRKT MED EN BABYmen nyder at være sammen med hende og kærligheden mellem os vokser bare for hver dag
Har sagt det før, meeen er nød til at sige det igen: HOLD DA FERIE HVOR GÅR TIDEN STÆRKT MED EN BABYmen nyder at være sammen med hende og kærligheden mellem os vokser bare for hver dag
Hvor er hun altså bare en helt igennem skøn og lækker pige
Lone H. skriver: Ih hvor bliver hun lækker søde og ja det er utroligt som tiden går stærkt
Ih hvor bliver hun lækker søde og ja det er utroligt som tiden går stærkt
Drømmer skriver: Hvor er hun altså bare en helt igennem skøn og lækker pige
lillespurv19 skriver: tak ja, fatter ikke jeg kun har tilbage med hende 5 mdr tilbage med hende før hun starter i dagpleje de skal VIRKELIG nydes!
tak ja, fatter ikke jeg kun har tilbage med hende 5 mdr tilbage med hende før hun starter i dagpleje de skal VIRKELIG nydes!
Lone H. skriver: Ja mine sidste 4 måneder skal os bare nydes med julie, inden den står på skole igen
Ja mine sidste 4 måneder skal os bare nydes med julie, inden den står på skole igen
lillespurv19 skriver: Hvad for skole/uddannelse skal du engenligt i gang med??
Hvad for skole/uddannelse skal du engenligt i gang med??
Lone H. skriver: Hf søde dig?
Hf søde dig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128