Hjælp til fødselsdagsinvitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.028 visninger
12 svar
2 synes godt om
11. august 2010

LLN

Hej

Er der nogle af jer kreative piger som vil dele en invitation til en børnefødselsdag (dreng på 5 år). Invitationen skal kunne printes da den skal afleveres i børnehaven i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Munder

Øhhh, er absolut ikke kreativ, men "opper" den da lige for dig

Vil da gerne se det færdige resultat

Anmeld

11. august 2010

Momster89

Hvis du har word er der en masse skabeloner.

måske en af dem kunne bruges?

Anmeld

11. august 2010

chtr

Hej

Jeg fandt denne ramme på nettet da jeg skulle lave fødselsdagsinvitation til børnehaven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2010

LLN

chtr skriver:

Hej

Jeg fandt denne ramme på nettet da jeg skulle lave fødselsdagsinvitation til børnehaven

Det var lige sådan noget jeg efterlyste, kan du sende den til mig på mail?

Anmeld

11. august 2010

chtr

Hej

Filen ligger her:

http://rapidshare.com/files/412356445/f__dselsdags_invitation_BH_2010.odt

Det er en .odt fil (open office) men den burde kunne læses af word. Skriv tilbage hvis der er problemer.

Anmeld

11. august 2010

foto på lærred

LLN skriver:

Hej

Er der nogle af jer kreative piger som vil dele en invitation til en børnefødselsdag (dreng på 5 år). Invitationen skal kunne printes da den skal afleveres i børnehaven i morgen.

Se om der er noget her.

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844085

Hvis der er en af dem du kan lide (du kan lave dem om fra dåb til fødselsdag) så send en mail til fotolaerred@gmail.com sammen med teksten du vil have på og nogle billeder, så laver jeg lige en fil til dig som du kan printe og have med i morgen.

Anmeld

11. august 2010

foto på lærred

Så lige, at du godt kunne lide med Spiderman så har lige lavet et eksempel til dig, hvis du kan lide den så sendt somsagt bare din tekst til mig, så sætter jeg den ind og sender til dig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2010

LLN

Tak for hjælpen alle sammen - jeg har nu fået lavet nogle som er pakket og klar til børnehaven i morgen.

Anmeld

21. oktober 2014

heidi3101

chtr skriver:

Hej

Hejsa jeg kom lige ind på siden og så du havde fundet denne indbydelse hvad hedder denne hjemme siden du har fundet den på min søn skal nemlig holde fødselsdag og vil gerne ha den nemlig ? Håber du kan hjælpe mig hurtig

MVH Heidi Nygaard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.