Snart parat til start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2010

otlitrom

Ja... Det er jo lige om hjørnet..

I Næste uge skal vi til samtale på klinikken om opstart på hormoner. Og jeg er både spændt og nervøs for opstart på de helvedes-hormoner.... Hvordan reagerer jeg? Nok mest fordi min familie mest går op i min vægt, og bliver ved med at sige "nu skal du til at passe på hvad du spiser, for du kommer med sikkerhed til at tage meget på af hormonerne". Og det er det eneste de tænker på... Hvor meget jeg vejer nu, og hvor meget jeg kommer til at tage på. Og hvor muggen jeg bliver, og hvor mange møgfald de får, fordi hormonerne tager over....

Og ja, jeg ved ikke hvordan jeg reagerer. Men der står ligesom ikke på pakken "100% sikkert at du tager 10 kg på, og bliver rasende, så længe hormonerne tages"... Men sådan føles det bare....

Ja, man skulle måske tro jeg allerede tog dem, men jeg bliver bare ked af, at min vægt og mit humør bliver de to hovedpunkter i det her forløb.... For der er jo ingen af os, der med sikkerhed kan sige, at jeg bliver en lille satan med 10 kg mere på sidebenene.....

Nå, måtte bare af med det... Der er bare SÅ mange tanker nu..

Jeg ved godt vi kan indstille os på det værste.. Men behøver det være så meget, at jeg bliver muggen INDEN jeg overhovedet har fået recepten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

oo

du skal ikke indstille dig på det værste! du skal indstille dig på det BEDSTE - det aller-allerbedste!!! for det er det der venter lige ude i fremtiden, missekat

Anmeld

11. august 2010

TbCp

kitty skriver:

I Næste uge skal vi til samtale på klinikken om opstart på hormoner. Og jeg er både spændt og nervøs for opstart på de helvedes-hormoner.... Hvordan reagerer jeg? Nok mest fordi min familie mest går op i min vægt, og bliver ved med at sige "nu skal du til at passe på hvad du spiser, for du kommer med sikkerhed til at tage meget på af hormonerne". Og det er det eneste de tænker på... Hvor meget jeg vejer nu, og hvor meget jeg kommer til at tage på. Og hvor muggen jeg bliver, og hvor mange møgfald de får, fordi hormonerne tager over....

Og ja, jeg ved ikke hvordan jeg reagerer. Men der står ligesom ikke på pakken "100% sikkert at du tager 10 kg på, og bliver rasende, så længe hormonerne tages"... Men sådan føles det bare....

Ja, man skulle måske tro jeg allerede tog dem, men jeg bliver bare ked af, at min vægt og mit humør bliver de to hovedpunkter i det her forløb.... For der er jo ingen af os, der med sikkerhed kan sige, at jeg bliver en lille satan med 10 kg mere på sidebenene.....

Jeg ved godt vi kan indstille os på det værste.. Men behøver det være så meget, at jeg bliver muggen INDEN jeg overhovedet har fået recepten??

Altså hvad er det da for noget pjat! Det er da ikke det de skal fokusere på! Men derimod på at du forhåbentlig, inden alt for længe, har et lille frø i maven!

Anmeld

11. august 2010

Ni-ko-li-ne

vægten? den er da fuldstændig ligegyldig!!!!! hvis denne proces kommer til at gøre at du ender ud med at være 20kg tungere, så er den stadig det værd! og de ekstra kg kan du altid komme af med bagefter!

glem vægten, så den ikke få lov at gøre dig trist, i takt med at i kommer nærmere målet nemli at blive mor og far! :0)

Anmeld

11. august 2010

ooo

Hvor er det ligegyldigt om du tager på af at tage de hormoner, du kommer jo til at få noget helt fantastisk ud af hele forløbet her. Jeg har også en mor og far der er meget optaget af min vægt, og det er så frustrerende at høre på at man ikke må tage mere på, og at man skal passe på ellers bliver man VIRKELIG fed.

Men ved du hvad, du SKAL jo blive virkelig fed og rund og stor med en lækker babymave, og som der er blevet skrevet, så kan du tabe det når du hara fået din baby. Du virker til at have en del mere ryggrad end mig, når det kommer til vægttab og det at spise sundt, så tror slet ikke at det bliver et problem.

Luk af for de andres meninger om vægtøgning og humørsvingninger, lige nu skal du og kæresten til at opleve noget af det smukkeste i livet, og så er det ærgeligt at lade sig gå på af noget så ligegyldigt som et par kilo ekstra på sidebenene. Uanset hvad, så er jeg sikker på at du bliver en super smuk gravid kvinde, og at du får en fantastisk, perfekt lille baby.

Kram M.

Anmeld

11. august 2010

otlitrom

I ER BARE DE BEDSTE I HELE VERDEN!!

Når man er nede med hovedet, så får I det lige op i solen igen!

Tak tøser, Jer kan man sgi altid regne med!!

Anmeld

11. august 2010

Karo

kitty skriver:

Jeg tænker at skidt pyt med de ekstra 10 kg, når bare i får jeres lille baby. Så kan du altid tabe de ekstra kg bagefter, og så har i jo en lille baby

Jeg vil hellere veje 50 kg for meget og have mine dejlige børn, end jeg vil være en tynd pind uden.

Jeg kan godt forstå du er spændt på at komme igang. Det bliver godt nok også spændende, og jeg for at det lykkes hurtigt.

Men med ns pomponerne skal det nok lykkes.

Anmeld

12. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Jeg tænker at skidt pyt med de ekstra 10 kg, når bare i får jeres lille baby. Så kan du altid tabe de ekstra kg bagefter, og så har i jo en lille baby

Jeg vil hellere veje 50 kg for meget og have mine dejlige børn, end jeg vil være en tynd pind uden.

Jeg kan godt forstå du er spændt på at komme igang. Det bliver godt nok også spændende, og jeg for at det lykkes hurtigt.

Men med ns pomponerne skal det nok lykkes.

Tak Karo!!

Har stadig ikke fundet ponpon-smiley, men den må jeg da ind og fikse Måske det hjælper, hvis jeg også har den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.