tænke tænke tænke ( :-) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Mutti2

Tænker i nogensinde over hvor velsignet i er med jeres kære små børn

Jeg tænker tit på det, når hun laver unoder og mor får en lille smule dårlig samvittighed over at blive mopset over at hun ikke opfører sig ordentligt eller hører efter.

Eller de aftener hvor jeg sidder alene, og føler mig ensom fordi jeg ikke har en at dele livet med, og så kommer i tanke om.... jamen jeg har jo noget der er langt bedre

Men hvor er det vildt at vi har skabt de små poder, og at de er blevet så forbandet perfekte som de er

Hvor er vil bare heldige med at have fået så skønne og velskabte små guldklumper.

Det er der simpelthen bare INTET der overgår

Knus en SUPER stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

line melias mor

åhhh dit indlæg gav mig lige en klump i halsen for hvor har du bare ret. vores børn er den største velsignelse og når jeg nogengange er rigtig træt om natten eller tidlig morgen, og hun vågner og jeg vrisser lidt,så får jeg helt vildt dårlig samvittighed bagefter havde aldrig troet jeg skulle have et barn og havde for den sags skyld aldrig interesseret mig for børn, men så kom denne her fantastiske lille skabning og tog fusen fuldstændig på mig, og nu kan jeg bare ikke få nok.

hver eneste aften hun er lagt i seng tjekker jeg til hende 5-10 gange, står bare og kigger på hende og kan slet ikke forstå hun er min, og det er hun resten af mit liv.  jeg føler mig som jordens heldigste pige.

Anmeld

11. august 2010

Moldemine

Milla-Victoria's mor skriver:

Tænker i nogensinde over hvor velsignet i er med jeres kære små børn

Jeg tænker tit på det, når hun laver unoder og mor får en lille smule dårlig samvittighed over at blive mopset over at hun ikke opfører sig ordentligt eller hører efter.

Eller de aftener hvor jeg sidder alene, og føler mig ensom fordi jeg ikke har en at dele livet med, og så kommer i tanke om.... jamen jeg har jo noget der er langt bedre

Men hvor er det vildt at vi har skabt de små poder, og at de er blevet så forbandet perfekte som de er

Hvor er vil bare heldige med at have fået så skønne og velskabte små guldklumper.

Det er der simpelthen bare INTET der overgår

Knus en SUPER stolt mor

Jeg tænker dagligt over hvor heldig jeg er, over at have fået sådan en dejlig prinsesse alle de gode stunder opvejer de mindre gode, og når hun smiler til mig er mit hjerte ved at smelte..
Børn er en gave

Knus Maria

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Du har så ret så ret.

Anmeld

11. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tænker tit, hvor velsignede folk er at de har børn, og hvor jeg ønsker at de husker det ind imellem når livet bare kører derudaf.

Anmeld

11. august 2010

klmf

Alexis skriver:

Jeg tænker tit, hvor velsignede folk er at de har børn, og hvor jeg ønsker at de husker det ind imellem når livet bare kører derudaf.

Det var også min første tanke! Vi ER bare så heldige, at vi har fået de her dejlige unger, så lad det da ikke drukne i arbejde (man skal selvfølgelig tjene til livets gang) for at man kan få den fede bil, det fede hus, eller havd det nu er... Synes tit folk de kører derudaf, mens ungerne og små (og allermest fantastiske) og så, når de er flyttet hjemmefra, ærgrer de sig over, de ikke gav sig bedre tid.

Men det er også svært.... Jeg begynder på en ny afdeling efter min barsel og vil da også gerne have den uddannelse, der følger med (intensivsygeplejerske). Tror ikke jeg har modet om 10-15 år, når han er ved at være lidt mere selvkørende og jeg ellers havde mere tid og overskud. Jeg skal jo også have noget andet i mit end mine børn, ellers bliver jeg nok en trist type, når de er store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.