Pco - overgangsalder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Lady Marion <3

Jeg kommer lige fra gyn. da jeg ikke har haft menses i 3 mdr .  Han kunne konstantere at jeg ikke havde æl mere .. Nu har jeg fået nogle hormoner til 14 dage som skulle frembringe mens og på 3 blødningsdag skal jeg have taget en masse blodprøver .

Hvis man tager blodprøver for mandlig kønshormon er det så pco man tester for ?

Der var chance for jeg var på vej i overgangsalder , det finder de også ud af ved de tests ..  Hvis det er pco jeg har . sker der så noget ved det ? Er der nogle gener ved det ??  Forvirret og glemte at spørge om en hel masse ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Diana...

Jeg ved ikke en SKID om det men ville da lige høre hvordan du har det med det om du ok? 

Det var da godt i nået at få lille Alex så i ikke skulle kæmpe med det. 

KÆMPE KRAM TIL DIG. 

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg ved ikke en SKID om det men ville da lige høre hvordan du har det med det om du ok? 

Det var da godt i nået at få lille Alex så i ikke skulle kæmpe med det. 

KÆMPE KRAM TIL DIG. 

Jo ja   Har jo hele tiden joket lidt omkring det ,, Meeen nu du spørger må jeg da indrømme jeg ikke syntes det er så sjovt mere . Nu er valget om flere børn ligesom taget fra mig , tror nu bestemt ikke jeg ville have flere men det er bare sådan en underlig tanke .

Føler mig pludselig gammel   he he det er lidt åndsvagt men for pokker det var sgu da mega heldigt vi lige nåede Alexander på falderebet     Lad være at tænk for længe over om i skal have en efternøler kvindfolk . Pludselig er løbet sgu kørt

Tak fordi du spurgte smukke

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Jo ja   Har jo hele tiden joket lidt omkring det ,, Meeen nu du spørger må jeg da indrømme jeg ikke syntes det er så sjovt mere . Nu er valget om flere børn ligesom taget fra mig , tror nu bestemt ikke jeg ville have flere men det er bare sådan en underlig tanke .

Føler mig pludselig gammel   he he det er lidt åndsvagt men for pokker det var sgu da mega heldigt vi lige nåede Alexander på falderebet    Lad være at tænk for længe over om i skal have en efternøler kvindfolk . Pludselig er løbet sgu kørt

Tak fordi du spurgte smukke

Ja det var det jeg tænkte det må da være en mill tanker der går gennem hoved  Håber de er gode og snakke med dem som du var hos for der å der være en mill tanker og følelser der går gennem ens krop. 

Og ja en ting er jo hvad man tror og joker med og en anden ting er jo så at få at vide at det så er rigtig det må da være lidt hård. 

Ja du har helt ret man skal nok ikke tænke for meget over det.

Knus

Anmeld

11. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi . skriver:

Jeg kommer lige fra gyn. da jeg ikke har haft menses i 3 mdr .  Han kunne konstantere at jeg ikke havde æl mere .. Nu har jeg fået nogle hormoner til 14 dage som skulle frembringe mens og på 3 blødningsdag skal jeg have taget en masse blodprøver .

Hvis man tager blodprøver for mandlig kønshormon er det så pco man tester for ?

Der var chance for jeg var på vej i overgangsalder , det finder de også ud af ved de tests ..  Hvis det er pco jeg har . sker der så noget ved det ? Er der nogle gener ved det ??  Forvirret og glemte at spørge om en hel masse ,,,

Ja, det må være svært, at valget om børn er taget fra en og at man ikke selv har taget den beslutning

Du får mine bedste tanker  

Jeg glæder mig til, at se jer i næste uge

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det var det jeg tænkte det må da være en mill tanker der går gennem hoved  Håber de er gode og snakke med dem som du var hos for der å der være en mill tanker og følelser der går gennem ens krop. 

Ja du har helt ret man skal nok ikke tænke for meget over det.

Knus

Han var rigtig sød , glemte bare at spørge om ALT   Kender du det ???   Det der har bekymret mig mest var nok om der var nogle cyster eller andet , så da han sagde det ellers så fint ud var jeg lidt glad    Men tror alle kvinder der er på vej i overgangsalder får det sådan lidt ,, når det var så det agtigt

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Ja, det må være svært, at valget om børn er taget fra en og at man ikke selv har taget den beslutning

Du får mine bedste tanker  

Jeg glæder mig til, at se jer i næste uge

Ja lidt underligt ,   Men som sagt syntes jeg at jeg har hænderne fulde med den krudtugle jeg har .. Gosh

Så vores beslutning var ikke at få flere børn men stadig føler man sig ramt ..  Glæder os til at se dig ,,,  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.