Med Marcus´far gled vi længere fra hinanden ved at få ham, jeg følte meget under graviditeten han ikke støttede mig, og vi skændtes meget. jeg var en meget aktiv rytter og heste tager bare meget tid, den situation havde nok ikke opstået nu, men jeg var 22 år og ikke parat til at opgive de dyr så når han kom fra job fik han marcus´i armene og jeg var væk i mange timer...
vi formåede ikke at snakke sammen om tingende og 22 år uden netværk pga flytning og være bundet i hjemmet af en baby hvor manden ikke forstår kvinden og ikke ville sætte sig ind idet, og nok også omvendt er en dårlig cocktail. han havde en forventning om når han kom hjem så stod der mad, vasketøj var klaret og huset rengjort. samt kunne jeg ikke amme marcus foran ham det var pinligt for mig...og havde overflod af mælk så var grisset til hver morgen følte mig meget indelukket ( og internettetet måtte jeg ikke bruge da det var for dyrt)
når vi alle var samlet jo så fik Marcus alt min kærlighed og opmærksomhed og blev enormt jaloux når faren ville tage ham i slutning af forholdet.
kan ikke forstille mig at skubbe manden væk med babyen om en mdr. tid...men amningen kunne jeg godt forstille mig bliver svær for mig, men må tiden vise det for et forsøg...
Anmeld