demo af fake g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

oo

spøjst! er det sådan en spøg og skæmt test hvis man synes ens mand trænger til et chok?

min venindes mand testede godt nok engang positivt på en helt almindelig graviditetstest, så man kan altså godt teste falsk (eller...det må man da i hvert fald gå ud fra han gjorde!!)

Anmeld

11. august 2010

L-Mortil3

FNIS! Den kunne være lidt morsom lige et par uger efter man HAR født

Anmeld

11. august 2010

Mary

Haaaaaa hahahaha, jeg er dog ikke engang sikker på min mand ville kunne grine af det efterfølgende 

Anmeld

11. august 2010

Tut

Fedt - min mand ville dog få et hjertestop, hvis jeg tog røven på ham med sådan en.

Anmeld

11. august 2010

Louise mortil4

Tjuhl skriver:

spøjst! er det sådan en spøg og skæmt test hvis man synes ens mand trænger til et chok?

min venindes mand testede godt nok engang positivt på en helt almindelig graviditetstest, så man kan altså godt teste falsk (eller...det må man da i hvert fald gå ud fra han gjorde!!)

Jeg håber han er blevet undersøgt siden for det kan altså være tegn på kræft i de nedre regioner hos mænd hvis de tester positiv på en g- test

Anmeld

11. august 2010

oo

Louise mortil4 skriver:

Jeg håber han er blevet undersøgt siden for det kan altså være tegn på kræft i de nedre regioner hos mænd hvis de tester positiv på en g- test

seriøst?! det vidste jeg skismer ikke. nej, han er ikke blevet undersøgt, tror jeg  det må de da lige have besked om!

Anmeld

11. august 2010

Lise

Tjuhl skriver:

seriøst?! det vidste jeg skismer ikke. nej, han er ikke blevet undersøgt, tror jeg  det må de da lige have besked om!

Det var også min tanke...

Kan huske engang at min mor (sygeplejerske) sagde at mænd har hcg hvis de har testikelkræft. Spurgte hende nemlig om de så kunne teste positiv på g-test... det havde hun dog ikke svaret på...

Anmeld

11. august 2010

Louise mortil4

Tjuhl skriver:

det er helt seriøst, sys måske lige han skal tjekkes.

Anmeld

15. august 2010

Shibby

skummelt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.