Starte familie tidligt.... Hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2010

maria_wlt

En veninde og jeg kom til at snakke om emnet den anden dag og så tænkte jeg at jeg lige ville spørger jer herinde om det..

Hvorfor ved/tror i at nogen vælger at  starter familielivet tidligt?? F.eks mellem 16-19 år???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

maria_wlt

Eller tidligere 14-19 år...

Anmeld

11. august 2010

Pia.

Fordi det føles rigtigt... jeg var 18 år da jeg mødte mine børns far og er i dag 32 år vi blev gift da jeg var 19 år og fik vores første barn da jeg var 20 år og efterfølgende 2 børn mere i 20'erne...

Det er bare et spørgsmål om at føle efter om man er på det samme sted og hvis begge parter er klar til at stifte familie tildligt syntes jeg det er det helt rigtige...

Knus Pia.

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Min ex og jeg mødte hinanden da vi var 16 år , Han flyttede ind hos mig om mine forældre da vi var 17 , Da vi blev 18 fik vi vores egen lejlighed og som 19 årig blev jeg gravid ved en fejltagelse, vi fik vores yndige datter som 20 årige og som 23 årige fik vi vores dejlige søn ....  Gift blev vi som 25 årige og vi endte med at være sammen 17 år   Jamen vi gjorde det fordi vi ikke kunne lade være , ikke fordi vi ville lege familie men fordi vi havde det rart når vi var sammen ..

Anmeld

11. august 2010

maria_wlt

Det er helt sikkert 2 gode eksemplar der er kommet indtil videre 

Hvad med alle dem hvor det desværre ikke går sådan for??

Anmeld

11. august 2010

Fatima

altså jeg er 20 år har kendt min mand i 3 år nu. vi venter barn til næste månede.

tror nok det fordi jeg elsker ham

Anmeld

11. august 2010

Hansen97

Altså..

Jeg var 17 han 20 da vi mødte hinanden.. flyttede sammen som 18 årig... købte hus som 22 årig.. fik vores dreng som 23 årig .. vores pige som 27 årig... blev gift som 26 årig..

Og jeg ELSKER min mand.. selvom vi nu har været sammen i 13 ½ år...

Vores kommunikation er bedre nu end det nogensinde har været. Vi er hinandens bedste venner og glæder os til det er os 2 igen... vi skal ikke have flere børn men nyde dem vi har..

Vi har været sammen så længe fordi vi kan kommunikere... vi har haft vores kriser, tro mig, men har overvundet dem fordi vi elsker hinanden. Hvis man finder den rette så er alderen jo ikke et spørgsmål i nogen som helst sammenhæng.

Vi ser det positive i at have fået børn rimelig tidligt... vi er stadig unge når ungerne er fløjet fra reden og kan gøre de ting vi ikke kan med børn!

Min mening...

Anmeld

11. august 2010

Kvindemin

112233 skriver:

Altså..

Jeg var 17 han 20 da vi mødte hinanden.. flyttede sammen som 18 årig... købte hus som 22 årig.. fik vores dreng som 23 årig .. vores pige som 27 årig... blev gift som 26 årig..

Og jeg ELSKER min mand.. selvom vi nu har været sammen i 13 ½ år...

Vores kommunikation er bedre nu end det nogensinde har været. Vi er hinandens bedste venner og glæder os til det er os 2 igen... vi skal ikke have flere børn men nyde dem vi har..

Vi har været sammen så længe fordi vi kan kommunikere... vi har haft vores kriser, tro mig, men har overvundet dem fordi vi elsker hinanden. Hvis man finder den rette så er alderen jo ikke et spørgsmål i nogen som helst sammenhæng.

Vi ser det positive i at have fået børn rimelig tidligt... vi er stadig unge når ungerne er fløjet fra reden og kan gøre de ting vi ikke kan med børn!

Min mening...

Som at hører min historie, så er enig

Anmeld

11. august 2010

Koen.

Pia. skriver:

Fordi det føles rigtigt... jeg var 18 år da jeg mødte mine børns far og er i dag 32 år vi blev gift da jeg var 19 år og fik vores første barn da jeg var 20 år og efterfølgende 2 børn mere i 20'erne...

Det er bare et spørgsmål om at føle efter om man er på det samme sted og hvis begge parter er klar til at stifte familie tildligt syntes jeg det er det helt rigtige...

Knus Pia.

kunne ikke skrive det bedre

Anmeld

11. august 2010

Munder

Der er vel mange unge piger der ikke direkte vælger at stifte familie, men bliver gravid ved et uheld og så beslutter at beholde barnet?

Jeg kan ellers ikke tale med, fik min datter som 30-årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.