Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Den er simpelthen så god! Jeg har set den 100-vis af gangen og sidder og vræler hver gang.... ved ikke hvorfor men synes bare den er så rørende
Den er simpelthen så god! Jeg har set den 100-vis af gangen og sidder og vræler hver gang.... ved ikke hvorfor men synes bare den er så rørende
Jeg stor tudet også og måtte så grine af mig selv bagefter. Men den er sgu da bare fantastisk altså.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Der sker helt det samme... Mærkeligt... det har jeg aldrig prøvet før...
Der sker helt det samme... Mærkeligt... det har jeg aldrig prøvet før...
Nej det har jeg heller ikke prøvet før. Kan sagtens se den på youtube... underligt... ØV
Hold da op den var godt nok fantastisk.. sådan vil jeg også giftes, og der er helt sikkert ingen der glemmer det bryllup..
Kan simpelthen ik få den til at virke herinde. Men hvis du går ind på youtube og søger på best wedding toast så skulle den dukke op øverst - Amys song hedder den!
Jeg har altid sagt jeg IKKE vil giftes... Men denne her video ændre da lidt Hold nu mund hvor er det fantastisk! Jeg ville elske og være med til sådan et bryllup..
Det er den bedste
Ja, hvorfor tuder vi egentlig over den ??!
Men sådan et bryllup ville da være uforglemmelig !!
Du har glemt skilsmissen.... De har lavet en i en retsal bagefter, hvor de skal skilles... De er bare så fede fundet på... ser lige om jeg kan finde skilsmissen...
skilsmisse..... MED STIL.....
http://www.youtube.com/watch?v=zbr2ao86ww0
Fantastisk video... :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128