Er gået i stå 3 gange nu, gider ikke mere !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Mortil3på3og6

Heej alle smukke kvinder

- Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, tror bare jeg vil ud med frustrationerne tror jeg..

den 29/7 begyndte jeg at få veer og der røg det første af slimproppen ud, gik desværre i står efter 5 veer med 8-10 min mellemrum

den 7/8 røg resten af slim proppen og her begyndte jeg at få det mega skidt, som om det hele bare flimrede for øjnene og fik influenza symptomer, det har jeg så stadigvæk.

den 9/8 fik jeg veer igen med 20 min mellemrum og de varede 1-2 min. det gik så i sig selv igen

i nat klokken 2 begyndt veerne igen med 8-10 min mellemrum og varede 1-2 min. de blev så ved til klokken 8 imorges hvor jeg ringede til fødegangen og fortalte dem hvordan og hvorledes de sagde så at jeg skulle komme ind når der var 4-5 min mellemrum, valgte så at hvile mig lidt og nu er det gået i sig selv igen !

- jeg mister snart troen på at hun overhovedet kommer ud, tror sq hun bliver derinde indtil hun er 18 også går det i sig selv, gider ikke det her ræs mere..

Kristina 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Sofia

Sender dig lige en BUNKE vestøv!!!!! Held og lykke!

Anmeld

11. august 2010

Mortil3på3og6

Sofia skriver:

Sender dig lige en BUNKE vestøv!!!!! Held og lykke!

Tusind tak, rigtig sødt af dig

Anmeld

11. august 2010

mrsMary

Jamen, det er jo modningsveer! Så du er heldig! Er selv i uge 40 og INTET!!! Tålmod tålmod :-) du er jo på vej.......

Anmeld

11. august 2010

Mortil3på3og6

mrsMary skriver:

Jamen, det er jo modningsveer! Så du er heldig! Er selv i uge 40 og INTET!!! Tålmod tålmod :-) du er jo på vej.......

Ja hvis det så bare ville blive ved (:

Det er svært med den tålmodighed lige nu synes jeg..

En masse vestøv afsted til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.