Kan i se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har postet indlæg i går men billedet var for småt. Håber i kan se det nu  Jeg syntes selv jeg kan se en skyggestreg.. Bedøm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Emilie Sarah

Anonym skriver:

Jeg har postet indlæg i går men billedet var for småt. Håber i kan se det nu  Jeg syntes selv jeg kan se en skyggestreg.. Bedøm

kan godt se den

TILLYKKE

Anmeld

11. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg kan også godt se den, selv om billedet er lidt sløret!! TILLYKKE!!! 

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal tro. Glæder mig til fredag hvor jeg tager en ny. Jeg er så spændt!  Så var det ikke bare mig der kunne se den..Blev helt i tvivl om mit syn efter der blev skrevet ingen kunne se det i går

Anmeld

11. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg kan lige ane stregen. så tillykke.

Anmeld

11. august 2010

Gustavsmor

Jeg kan også se den.....så den skulle være god nok! Billedet er godt nok lidt sløret, men kan alligevel godt skimte den. TLLYKKE herfra....

Anmeld

11. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal tro. Glæder mig til fredag hvor jeg tager en ny. Jeg er så spændt!  Så var det ikke bare mig der kunne se den..Blev helt i tvivl om mit syn efter der blev skrevet ingen kunne se det i går

Hvornår har du testdag? Hvis det er meget tidligt, kan den jo godt være ret svag til en start. 

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er på dag 30. Har urelmæssig mens så jeg ved ikke om det er fortidligt. Har nemlig før prøvet at teste svagt positiv og dagen efter begyndte jeg at bløde  Jeg er spændt! Nu må det godt blive fredag

Tak allesammen. Tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.