Bøger om småbørn, pleje og opdragelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2010

IAH

hej hej

Læste I en bog/bøger om barnepleje osv. før I fik dem? Hvilke og hvilke synes I var god?

Der er jo afsindigt mange..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

N&J

Jeg læste dem jeg fik ved jordmoderen, det var fint nok for mig, og så spurgte jeg min mor og min lillesøster som fødte 3 mdr. før mig rigtig meget til råds, men mener faktisk ikke jeg behøvede mere, netop fordi det tit er sådan nogle ånsvage spørgsmål man står med, som man egentlig godt kan tænke sig til hvis man lige tager en dyb indånding, jeg troede jo at mit barn sov alt for meget, til tros for at det stod i bogen, så blev jeg enorm bange hver gang hun sov 4 timer i træk, hmm tal om hormonel mor.. men der hvor jeg syntes jeg manglede lidt var omkring den første mad, der manglede jeg lidt opskrifter, også fordi jeg blev nødt til at starte så småt op med mad allerede da hun var 3½ mdr. da jeg ikke havde nok mælk.. 

Anmeld

11. august 2010

Eliza/lykke

Ja, med den første - jeg læste Politikkens håndbog og alt hvad jeg kunne låne på bib. MENNNNNNNN med nr 2, som er 3 mrd nu, har jeg med vilje ikke læst noget, fordi det holder overhovedet ikke, det der står i bøgerne....

Jeg blev slemt skuffet, da jeg fik mit første barn. Så nu har jeg kun læst dem, som jeg fik på hospitalet og af lægen, mere for hygges skyld. Jeg har lært, at der findes ingen håndbog.

Min første (9år) har ADHD, og alt hvad vi læste om opdragelse, holdte ikke med ham. Det var først, da han var 6 år gammel, at 3 forskellige psykologer kom frem til, at han har ADHD.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.